PuoliPöhkö
Well-known member
Ikean syytä.
Näin on. Aiemmin siihen Nokia-Vaasa-Pori ramppiin pääsi suunnilleen kohdalta. IKEAn huonekalujen saavuttua maisemaan, ramppiin ajo siirtyi palan matkaa lähemmäs Riihimäkeä.
Ikean syytä.
Ylivieskassa.
Kävitkö Jokerissa luikauttamassa karaååkea?
Pei Korhonen.
Jopa niin tärkeitä, että niistä kertomiseen voi hyvin käyttää 3-5 minuuttia.Olen nyt puolisen vuotta ajokortin omistaneena huomannut, kuinka tärkeitä ihmisille ovat nuo 2–5 minuuttia.
Olen nyt puolisen vuotta ajokortin omistaneena huomannut, kuinka tärkeitä ihmisille ovat nuo 2–5 minuuttia.
Tilanteen muodostumiseen vaikuttanee se, että Japanian vaunuissa nopeusmittari valehtelee perinteisesti 10km/h yläkanttiin.
Isäukon primeralla oli 80km/h mittarinopeudella todellinen nopeus tutkaan 68km/h.
Tänään motarilla Audi ohitti juuri ennen ja kiilasi editseni rampille. Mulla oli todellista nopeutta 106 kmh. Ajoin vierelle ja otin kuvan. Kaverilla oli hämmästynyt ilme.![]()
Se vain profiloi sinut. Siinä nautiskelija matkaa unelmoiden Sitroäänillään. Toisessa kädessä punaviinilasi ja toisella kädellään tekstaa rakastajattarelleen. Kohta se käkkii, siis ohi.
Todellisuudessa kyseessä oli tyypillinen audisti, joista 95% pilaa loppujen maineen. Röyhkeä, piittaamaton, ajaa aina ylinopeutta, aina liikkeellä minä-minä-minä asenteella. Näin etädiagnoosina, tai profilointina. On hyvä ottaa huomioon, kun tarkkailee liikennetilannetta, koska siten osaa odottaa jotain em. tapahtuvan.
Ja itselle tulee huhtikuussa Audi. Tarttee vähän agressioida ajotyyliä vähitellen. Jokainen lähtö on siis RACE! :ahem:
Kyllä! Tiesithän, että kauppaan kuuluu, että Audin ostajan päähän injektoidaan puoli litraa kusta? Näin tämä keksustelu edistyy, kun sopivasti yleistää ja oikoo mutkia!
Älä nyt kuitenkaan muuta ajotyyliäsi, oikeasti.