Albert Oil
Hippi ja juntti
Ajoin tänään elämäni ensimmäistä kertaa autoni leveään perhe-/lapsiparkkiruutuun, koska mulla oli lapsi autossa.
Onnittelut!
Ajoin tänään elämäni ensimmäistä kertaa autoni leveään perhe-/lapsiparkkiruutuun, koska mulla oli lapsi autossa.
Tyttöpariskunta hätkähti vastaan pyöräillyttä Al-setää ja irrottivat otteen toisinsa käsistä.
NÄYTÄNKS MÄ MUKA JOLTAIN HOMOFOBISELTA PERSUJUNTILTA MITÄ??
Tyttöpariskunta hätkähti vastaan pyöräillyttä Al-setää ja irrottivat otteen toisinsa käsistä.
Onnibus avannut tänään reitin Joensuusta Helsinkiin. Voi tulla pitkästä aikaa eteen tilanne, että bussilla tulee matkustettua.
2h edestakaisen matkan hinta Joensuu-Helsinki:
Onnibusin kallein matka 60€. (halvimmillaan 36€ hintaan löysin)
VR:llä ennakkovaraajan edulla halvin hinta 167,40 €.
Lentäenkin pääsisi näköjään 176€ hintaan tuon välin.
En minä monopolien kannattaja ole ollutkaan.Perkele kun avasivat tuonkin kilpailulle. Kapitalistisiat taas riistää.
Kyl niitäkin löytyy, jahka ottaa riittävän kaukaa ja tiettylle kellonajalle.
En minä monopolien kannattaja ole ollutkaan.
Aloitetaan Poliisista ja Puolustusvoimista. Kyllä pari kilpailevaa ulkomaista halpatyöarmeijaa paikalliset pullamössöt voittaa.Hyvä. Sitten päästäänkin yksityistämään terveydenhuoltoa ja sairaanhoitoa.
Aloitetaan Poliisista ja Puolustusvoimista. Kyllä pari kilpailevaa ulkomaista halpatyöarmeijaa paikalliset pullamössöt voittaa.
Kyllähän sillä monta Hornettia ostaa kun sotkumuorien palkoista leikkaa.Eikös poliisissa ja puolustusvoimissa ole jo tehty paljon ulkoistuksia.
Kyllähän sillä monta Hornettia ostaa kun sotkumuorien palkoista leikkaa.