Kaunis, uniikki talo tuossa taustalla. Oisko Alvar Aalto?
Olen dokannut muistaakseni just tossa talossa useammankin kerran.
Eiku onkos tossa vielä kaksi keltaista taloa ennen San Siroa? Se taiskin olla toinen niistä. Onko muuten San Siro vielä olemassa?
Sun täytyy viimeistään viikonloppuna käydä katsastamassa ja raportoida tämän tärkeän asian oikea tola.Tosin taitaa olla San Siro Cafe nykyään, eli ehkä hieman loivennettu versio ysärin menosta. Enpä tiedä, en ole käynyt.
Olen dokannut muistaakseni just tossa talossa useammankin kerran.
Viina on viisasten juoma, joten Howdy on hyvin viisas.Dokaaminen on tyhmää touhua. Et siis taida olla kovin viisas.
Kevään huonoin merkki on kun ilman äänenvaimentimia harrikat saapuvat kaduille taas. Faggots! Vittu mitä homoja nämä jätkät ovat. Katsokaa mua, katsokaa! Nyt jytisee ja paukkuu. Ei helvetti minkälaisia häirikkökusipäitä. Zero respect. Todella huono harrastus.
Eipä ole vielä näkynytkään. Eikä nuorempia versioita sen puoleen, mopoja ei kyllä moneen vuoteen enää ole niin näkynyt. Riippunee missä asuu.
Koko Jämsänkin aluetta aiotaan kehittää merkittävästi tulevaisuudessa. Raflaavasti sitä ideaa kutsutaan nimellä Evacuation Plan 2020Vaan kun ollaan topikista kaukana, niin lisätäänpä vielä tämä ulkojyväskyläläiselle. Koko aluetta aiotaan kehittää merkittävästi tulevaisuudessa. Raflaavasti sitä ideaa kutsutaan nimellä Hippos Master Plan 2020
Koko Jämsänkin aluetta aiotaan kehittää merkittävästi tulevaisuudessa. Raflaavasti sitä ideaa kutsutaan nimellä Evacuation Plan 2020
Ajattelin kyllä päinvastaista suuntaa, mutta mistä sitä tietää mihin elämä heittelee.
Koko Jämsänkin aluetta aiotaan kehittää merkittävästi tulevaisuudessa. Raflaavasti sitä ideaa kutsutaan nimellä Evacuation Plan 2020