Tapahtumia & sattumuksia kaduilla ja maanteillä, toinen kierros

Sörsselsön

Kui hianoo se sit on?
Liittynyt
28.10.2013
Viestit
4969
Sijainti
Parc Fermé
Hetken pohdin että mites käsijarru liittyy kumin polttamiseen, mutta Volvothan ovat nykyään etuvetoisia.
Se tunne kun joskus haaveili jostain 440/S40 Volvosta ja tajusi et ne on perkele etuvetoisia.

Corollatkin on etuvetoisia. Ja jos takavedon haluaa, pitää maksaa touhutonni kertaa kaksi pahimmastakin ruostepesästä.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Mulla on etuvetoinen auto, olen ajanut sillä joskus motarilla.







Osallistuin vain keskusteluun.
 

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Minä olen suorittanut peruskoulun työharjoittelujakson Motari -nimisessä moottoripyörien myynti-, huolto- ja korjaamotoimintaa harjoittavassa yrityksessä Hämeenlinnassa.
Yrittäjän nimi oli muistaakseni Arto Kuparinen.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Eilen minulle valkeni, että kelpoisuuteni moottoriajoneuvojen suhteen on noussut nuoruudemmestani. Kortin saatuani sanoivat, että saisin vain ja ainoastaan B-ajokortilla ajaa henkilökohtaisia ajoja. Nyt näköjään saisin ajaa vaikka moottoripyörä-kortin tai ambulanssilla suhata, mutta taksia tai yli 3,5 tonnisia ajoneuvoja en edelleenkään.
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Tämä tarinan veijari on ihan oikeasti olemassa ja työskentelee tätä nykyä Loviisan ydinvoimalatyömaalla suunnittelutehtävissä.

Siksi en ole kauhean hämmästynyt työmaan pienestä viivästyksestä.
Loviisan?
 

Vilperi

Välimallin jätkä
Liittynyt
20.7.2001
Viestit
4593
Sijainti
Tampere
On kyllä ihan hanurista liikkua tuolla autolla. Tutut kulkureitit muuttuu viikosta toiseen ja tuntuu vielä että ihan randomilla laitetaan esimerkiksi oikealle kääntyminen kielletty -merkkejä eri risteyksiin vaikkei mitään oikeita esteitä kääntymiselle ole. Sammonkatukin on ihan helvetinmoinen perunapelto ajaa läpi.
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
On kyllä ihan hanurista liikkua tuolla autolla. Tutut kulkureitit muuttuu viikosta toiseen ja tuntuu vielä että ihan randomilla laitetaan esimerkiksi oikealle kääntyminen kielletty -merkkejä eri risteyksiin vaikkei mitään oikeita esteitä kääntymiselle ole. Sammonkatukin on ihan helvetinmoinen perunapelto ajaa läpi.
Totaalinen komp.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Jännä juttu, ettei mua ole haitannut nuo työmaat lainkaan.
 

Renessanssinero

Perusfeidaaja
Liittynyt
23.4.2005
Viestit
4854
Sijainti
Vantaa
Näin Vantaalla toissapäivänä sellaisen tapahtuman, jossa kuorma-auton lavetilla oli kaksi mopoautoa, joissa molemmissa oli keula lytyssä. Ilmeisesti kolaroineet keskenään.
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Olen lisännyt ajonopeutta n. 5% ja pyrkinyt ajamaan enemmän oikeaa kaistaa motarilla. Lopputuloksena on hiuksianostattavien tilanteiden dramaattinen väheneminen.

Siispä: Aja kovempaa ja rentoudu.
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Mercedes S ohitti melko reipasta vauhtia Orivedellä Karttimin risteyksen kohdalla.

Ohituskieltoalue on lähinnä viitteellinen merkintä. Oli hyvä keli ja ketään ei tullut vastaan.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Tampereen pääkatu kuvattuna länteen ja itään.

#ratikka for evö
#loving it
#keskustan elävöittäminen
#liikenteen sujuvoittaminen
#kärkihanke

Yritin varttitunnin ajan löytää Luru Ludea, mutta lopulta valkeni kyseessä olevan valokuvat tampereelta, eikä Richard scaryn vauhdikas liikennekirja.
 
Ylös