jjv
Arschloch
Pahus, kun et ottanut rekkaria ylös, että oisit voinu ilmoittaa aviomiehelleen renkaan korjaustarpeesta.Toivottavasti nyt huomaa sen tyhjän kuminsa sitten..
Pahus, kun et ottanut rekkaria ylös, että oisit voinu ilmoittaa aviomiehelleen renkaan korjaustarpeesta.Toivottavasti nyt huomaa sen tyhjän kuminsa sitten..
Voisihan sille ilmoittaa, että kumi tyhjeni rouvan ajon aikana. Arvostaisi varmasti.Pahus, kun et ottanut rekkaria ylös, että oisit voinu ilmoittaa aviomiehelleen renkaan korjaustarpeesta.
3-6cm oli lunta tullut ja joku oli onnistunut ajamaan maastomersun lumipenkkaan kiinni risteyksessä.En muista montaakaan näin huonoa keliä kuin iltasella. Helsingistä tullessa keskivauhdilla 75 km/h köröteltiin Janakkalaan asti, jossa alkoi tuppura jo vähän helpottaa. Vasemmalle kaistalle koukkaamista harkitsivatkaan vain uhkarohkeimmat, sillä oli ihan silkkaa kinosta se. Siinähän trullijunailtiin sitten. Onneksi radiosta tuli Matti Airaksista.
Ei se välttämättä ole Albert.Liekö aiemmin maininnut mutta seurustelin yhden Turenkilaisen naisen kanssa aikanaan. Minä vuonna olitkaan Albert syntynyt?
En se välttämättä ollut minä.Liekö aiemmin maininnut mutta seurustelin yhden Turenkilaisen naisen kanssa aikanaan. Minä vuonna olitkaan Albert syntynyt?
Mersu motitti Toyotan parkkipaikalla - onko tässä kaikkien aikojen älyttömin parkkeeraus?
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1422763309031.html?pos=crosspromo
Yleensä kun on sellainen välttävästi kahden auton rako parkkiksella, pysäköin juurikin niin keskelle kuin mahdollista, ettei sivuille mahdu muuta kuin moottoripyöriä ja sitä pienempiä kikottimia.Ensi kerralla voisi koittaa pysäköidä oikeasti reunaan, eikä kahden 'ruudun' keskelle.
Itse valitsen kauppakeskuksessa toisinaan kapean paikan, niin että siihen kääntäessä peili menee sentin päässä tolpasta, ja kylki seitsemän sentin päästä viereisestä autosta. Auto on kokonaan oman ruudun valkoisten viivojen sisällä, ja tolpan takana on tilaa avata ovi.Yleensä kun on sellainen välttävästi kahden auton rako parkkiksella, pysäköin juurikin niin keskelle kuin mahdollista, ettei sivuille mahdu muuta kuin moottoripyöriä ja sitä pienempiä kikottimia.
Hyvä keino on kuseksia pestyisiin vaatteisiin, niin ihmiset luulee ettet pese vaatteitasi.Lisäksi olen lakannut huolehtimasta henkilökohtaisesta hygieniastani. Ja välillä käyttäydyn oudosti antaakseni vaikutelman että olen vähän dingdong.
Poikani!Ei se välttämättä ole Albert.
:idea:Mulla ei oo välähtäny pitkään aikaan.