Sabelt Rompe
Huoh
Tosikuski kusi toski.Liikenne on kilpailutilanne. Tosikuski säätää hanskalla moottorikartat.
Tosikuski kusi toski.Liikenne on kilpailutilanne. Tosikuski säätää hanskalla moottorikartat.
Ei!No ei nyt ihan noinkaan.
Sormessa on 48 lihasta (lähde), jotka kuluvat liiaksi jos ylenpalttisesti niitä käyttelee. Kenen sitten on vastuu, jos pikkurilliin iskee nivelreuma, sinunko?Ei se voi olla niin vaikeaa? Vai onko?
Nillä on vilkku kiinni ratissa.Mikähän siinä on, kun pää,-tai valtatien risteyksestä kääntyvän ajoneuvon kuljettaja ei osaa laittaa vilkkua päälle ennen jarrun painamista tai kaasun nostoa?
Minunhan se vastuu on.Sormessa on 48 lihasta (lähde), jotka kuluvat liiaksi jos ylenpalttisesti niitä käyttelee. Kenen sitten on vastuu, jos pikkurilliin iskee nivelreuma, sinunko?
Lunastukseen meni auto. Jepa jee.Osataan sitä pk-seudullakin, tai ainakin nuoriso. Viime viikolla oli tullut kevari mutsin auton kylkeen kiertoliittymässä. Peltivaurioita vissiin tullut vain.
Voi olla. Mikähän malli? Ihan uppo-outo oli mulle.Se oli Skoda.
Ei mitään käryä. Vedin puolittain lonkalta. Joku fläshpäkki vaan tuli. Joko olen sellainen nähnyt itse tai sitten en.Voi olla. Mikähän malli? Ihan uppo-outo oli mulle.
OlikoTatra liikkeellä ihan suomalaisilla kilvillä? Oletan, että oli, mutta varmistan.Katohan. Löytyi hakusanalla "car with three frontlights".
Tatra 603. Komia peli.
Oli. Kilven painoinkin mieleen, kun ajattelin etten muuten saa selville auton merkkiä.OlikoTatra liikkeellä ihan suomalaisilla kilvillä? Oletan, että oli, mutta varmistan.