Veikkaan, että hyytyneistä autoista löytyy ainakin Opeleita, Volkswageneita, Mersuja, Kioja, Hyundaita, Seatteja, Fiatteja, Renaultteja ja Citroeneita.Olipa noita hyytyneitä täälläkin päin vähän normaalia enämpi. Harmi että olen niin umpitollo autontunnistuksessa etten osaa sanoa muuta kuin että olivat henkilöautoja. Semmosii tummia pääosin.
Ajettiin parisen vuotta sitten pojan kanssa Lappohjan Trustikselle ja Yht äkkiä sotilaita tuli aseiden kanssa ja otti paikan haltuun. Kuviakin on että PrestaPoi uskoo.Omatuntoni kalvaa yhä, kun armon vuonna 89 varastin Lappohjan Teboililta Kingis jäätelön.
Tai serkku sen unohti maksaa, mutta minä jäätelön syöneenä olin aivan yhtä syyllinen.
Katupartiot joutuisivat tämmöiseen testiin:Mitenköhän katupartiopoikamme pärjäävät tuolla ulkona? Lämmikettä suosittelen.
Kyllä sun ketkuilut tiedetään, muokattuja ja/tai lavastettuja.Ajettiin parisen vuotta sitten pojan kanssa Lappohjan Trustikselle ja Yht äkkiä sotilaita tuli aseiden kanssa ja otti paikan haltuun. Kuviakin on että PrestaPoi uskoo.
Vaimo äkkäsi bussin ikkunasta, kun eräs keskustan jalkansakin jo menettänyt deeku oli jättänyt pyörätuolinsa kadulle ja yritti ryömiä LIDL:n eteiseen lämmittelemään.Mitenköhän katupartiopoikamme pärjäävät tuolla ulkona? Lämmikettä suosittelen.
Puoliraskaita jakelukuorma-autoja (ei pakumallisia) lähinnä oli hyytynyt eilen. En käynyt tarkistamassa minkä merkkisiä.Veikkaan, että hyytyneistä autoista löytyy ainakin Opeleita, Volkswageneita, Mersuja, Kioja, Hyundaita, Seatteja, Fiatteja, Renaultteja ja Citroeneita.
Tuosta Audista sen verran (olivat siis liikenteessä), että konepelti oli aika pystyssä ja tsyylari oli aika vekillä. Mahtoiko olla mehutkaan sisällä?Hahhahhaa venäläiset Cayanne perästä kasassa ja A5 keulasta. Ja suomalainen 316 rutussa kilsan päässä motarilla.
Helpottiko?Melkoista ääneen noitumista suoritin tänään puolenpäivän kulmilla parkkipaikalla yöllä sataneen lumen takia. Tarkemmin sanoen huutamalla kiroilin. Lunta.
Ei.Helpottiko?
Minä taas osaltani suoritin noitumisen, kun suutuin sääuutisen näyttämien kuvien takia, ettei Turussa sataisi lunta juuri lainkaan. Onneksi tuli sentään lunta tulemaan, vaikka ei riittävästi.Helpottiko?
Mulla vastaava 2007 akku, ja hyvin jaksaa. Ei päivittäin tolpan päässäkään.Mazdan akku vuosimallia 2004 jaksaa vielä yllättävän hyvin. Tolpan päässä tosin päivittäin, mutta kuitenkin.
Kyllähän akun saa tyhjäksi vajaassa 10 minuutissa.Mulla vastaava 2007 akku, ja hyvin jaksaa. Ei päivittäin tolpan päässäkään.
Tässä jokunen päivä sitten kuulin radiossa (kai se joku asiantuntija oli), että nykyakut kestäisivät vaan viitisen vuotta.