Tapahtumia & sattumuksia kaduilla ja maanteillä.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Iso Masa

Anonyymit Kyynikot
Lappohjan Teboili sitten sulkenut kahvilan mulle ilmoittamatta! :wall: En päässyt kirjoittamaan viisaita miestenhuoneen liitutaululle.

No, oikeasti käynyt niin, että vanha huoltoasemanpitäjä jäänyt eläkkeelle ja uusi on haussa.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Omatuntoni kalvaa yhä, kun armon vuonna 89 varastin Lappohjan Teboililta Kingis jäätelön.

Tai serkku sen unohti maksaa, mutta minä jäätelön syöneenä olin aivan yhtä syyllinen.

Hartsa76

Well-known member
Olipa noita hyytyneitä täälläkin päin vähän normaalia enämpi. Harmi että olen niin umpitollo autontunnistuksessa etten osaa sanoa muuta kuin että olivat henkilöautoja. Semmosii tummia pääosin.
Veikkaan, että hyytyneistä autoista löytyy ainakin Opeleita, Volkswageneita, Mersuja, Kioja, Hyundaita, Seatteja, Fiatteja, Renaultteja ja Citroeneita.

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
Mazdan akku vuosimallia 2004 jaksaa vielä yllättävän hyvin. Tolpan päässä tosin päivittäin, mutta kuitenkin.

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Omatuntoni kalvaa yhä, kun armon vuonna 89 varastin Lappohjan Teboililta Kingis jäätelön.

Tai serkku sen unohti maksaa, mutta minä jäätelön syöneenä olin aivan yhtä syyllinen.
Ajettiin parisen vuotta sitten pojan kanssa Lappohjan Trustikselle ja Yht äkkiä sotilaita tuli aseiden kanssa ja otti paikan haltuun. Kuviakin on että PrestaPoi uskoo.

Sue_me

Well-known member
Eilen bongattua: Audi A4 Avant hyytyneenä tienposkessa Jämsä-Halli -välillä.

Tänään bongattua: Chevy Van saman kohtalon kohdanneena samalla tieosuudella.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Mitenköhän katupartiopoikamme pärjäävät tuolla ulkona? Lämmikettä suosittelen.

Vaimo äkkäsi bussin ikkunasta, kun eräs keskustan jalkansakin jo menettänyt deeku oli jättänyt pyörätuolinsa kadulle ja yritti ryömiä LIDL:n eteiseen lämmittelemään.

Maldonadon pastori

Well-known member
Veikkaan, että hyytyneistä autoista löytyy ainakin Opeleita, Volkswageneita, Mersuja, Kioja, Hyundaita, Seatteja, Fiatteja, Renaultteja ja Citroeneita.
Puoliraskaita jakelukuorma-autoja (ei pakumallisia) lähinnä oli hyytynyt eilen. En käynyt tarkistamassa minkä merkkisiä.

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Hahhahhaa venäläiset Cayanne perästä kasassa ja A5 keulasta. Ja suomalainen 316 rutussa kilsan päässä motarilla.

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Aamusella ja vielä pimeässä ajelin VT12:htatoista kohti Huittisen ja Pirkanmaan suuntaa. Satoi runsaahkosti kevyttä pakkaslunta, joka pöllysi näkökentässä varsinkin rekka-auton tullessa vastaan.

Tuossa eräällä tievalottomalla alueella kohtasin taas kerran rekan kera lumipöllyn. Ihmettelin kohtaamisen jälkeen, kun pöllyävä lumi ei ollenkaan asetu, vaan pöllytys vaan pahenee? Siinä sitten viimein huomasin, että alle kymmenen metrin etäisyydellä etenee samaan suuntaan auto, jonka takavalot olivat täysin lumen pimentämät.

Mulla oli vauhtia noin 70 km/t ja edessä ajavalla ehkä vajaat 60 km/t. Hieman säikäytti.

Thunder

Vihan aiheuttaja
Minä taas osaltani suoritin noitumisen, kun suutuin sääuutisen näyttämien kuvien takia, ettei Turussa sataisi lunta juuri lainkaan. Onneksi tuli sentään lunta tulemaan, vaikka ei riittävästi.

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Mazdan akku vuosimallia 2004 jaksaa vielä yllättävän hyvin. Tolpan päässä tosin päivittäin, mutta kuitenkin.
Mulla vastaava 2007 akku, ja hyvin jaksaa. Ei päivittäin tolpan päässäkään.
Tässä jokunen päivä sitten kuulin radiossa (kai se joku asiantuntija oli), että nykyakut kestäisivät vaan viitisen vuotta.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.