Olet siis tylsimys? Onneksi itse olen bylsimys ni on kivaa koko ajan.Työmatkani oli tylsyyttä täynnä.
Ei sitä lasketa bylsimiseksi jos on yksin siinä tilanteessa.Olet siis tylsimys? Onneksi itse olen bylsimys ni on kivaa koko ajan.
Ei ole työmatkoja lain'! Mietin tässä, että kävisikö hakemassa kiljua vai jotain Alkon väkevien viinien osastolta.Työmatkani oli tylsyyttä täynnä.
Hae Monster-energiajuomaa. Kurski joi sitä eilen pari litraa ja on siitä lähtien ollut aivan liekeissä.Ei ole työmatkoja lain'! Mietin tässä, että kävisikö hakemassa kiljua vai jotain Alkon väkevien viinien osastolta.
Hae Monster-energiajuomaa. Kurski joi sitä eilen pari litraa ja on siitä lähtien ollut aivan liekeissä.
Varsin radikaali tapa hankkia siihen kalmanvalkeaan peukkuun hieman väriä.
Kuljetusliikkeet sikseen, mutta jos talo olisi ollut tulessa, niin palokunta ja ihmishenget ois kans tykännyt tosi paljon. Kirves tuulilasista läpi, sanon minä!Jaahas! Tänään tapahtunutta.
Oli kadun varteen parkkeerattuja autoja ihan nätisti muuten, mutta yksi ajokeista oli jätetty suoraan kadun varrella olevan talon pihatien eteen. Saipa kiskoa pesuainelavaa 30metriä ylimääräistä sen johdosta. Onneksi oli kesä ja lavakaan ei mahdottomia painanut. Kyllä vitutti kuitenkin.
:idea:
Jätänpä terveiset tuulilasin sulkaan teksti ylöspäin, jotta kaikki ohikulkijatkin huomaa:
HIENO PYSÄKÖINTI PIHATIEN ETEEN
KUSIPÄÄ
T. KIKKI HIIRI
Ei ollut muuta lappua kuin kulunut A5, jossa oli kuljetusliikkeen logo myös. Semmonen pointti myös, että se sattui olemaan kilpailevan liikkeen logo, joten tsori hei kauhiast DeeHooälL
Harmi ettet saanut tohon kikki hiiren kuvaa. Lisäksi sun olis pitänyt lyödä tuulilasi paskaks ja laskea renkaista ilmat.Jaahas! Tänään tapahtunutta.
Oli kadun varteen parkkeerattuja autoja ihan nätisti muuten, mutta yksi ajokeista oli jätetty suoraan kadun varrella olevan talon pihatien eteen. Saipa kiskoa pesuainelavaa 30metriä ylimääräistä sen johdosta. Onneksi oli kesä ja lavakaan ei mahdottomia painanut. Kyllä vitutti kuitenkin.
:idea:
Jätänpä terveiset tuulilasin sulkaan teksti ylöspäin, jotta kaikki ohikulkijatkin huomaa:
HIENO PYSÄKÖINTI PIHATIEN ETEEN
KUSIPÄÄ
T. KIKKI HIIRI
Ei ollut muuta lappua kuin kulunut A5, jossa oli kuljetusliikkeen logo myös. Semmonen pointti myös, että se sattui olemaan kilpailevan liikkeen logo, joten tsori hei kauhiast DeeHooälL
Ja kusta penkilleHarmi ettet saanut tohon kikki hiiren kuvaa. Lisäksi sun olis pitänyt lyödä tuulilasi paskaks ja laskea renkaista ilmat.
Auton päälle olisi voinut nostaa sen kolmannen rautaklimpin.Laki tulee vastaan yllämainituissa ideoissa valitettavasti. Paras tilanne olisi ollut kahden lavan lähetys asiakkaalle, joissa molemmissa tonnin kiinteä rautaklimppi(niitä ei olisi enää pihalle kiskonut käsin). Toinen auton eteen, toinen taakse ja hyvää päivän jatkoa
Noista pelastustielle parkkeerauksista on pari käytännön kokemusta.Kuljetusliikkeet sikseen, mutta jos talo olisi ollut tulessa, niin palokunta ja ihmishenget ois kans tykännyt tosi paljon. Kirves tuulilasista läpi, sanon minä!
Soli joskus 90-luvulla kun Jyskylässä (?) kuoli tyttö kun tikasautoa ei saatu riittävän lähelle taloa pelastustielle parkitetun auton takia.Noista pelastustielle parkkeerauksista on pari käytännön kokemusta.
Palokunta nimittäin jysäyttää autollaan henkilöautot sivuun. Siinä ei paljon Micran pelti paina.
Ne pojat eivät jää sormi suussa miettimään, notta mitenkäs me tästä muka päästään tonne palopaikalle kun tuossa on tuo Pentin Fiiattikin keskellä väylää. Että eiköhän pojat käydä TB:llä ensin tuumauskahvilla ja odotella notta joskos Pentti kävisi sillä välin siirtämässä Ritmonsa otollisempaa paikkaan.
Lahdessa ainakin kävi juuri noin, esteen sivuun jyräämistä ei tosin tuolloin jätetty yrittämättä.Soli joskus 90-luvulla kun Jyskylässä (?) kuoli tyttö kun tikasautoa ei saatu riittävän lähelle taloa pelastustielle parkitetun auton takia.
Lööpit muistan ja pikkupojan hämmästyksen, miksi sitä autoa ei siitä jyrätty ns. helvettihin. Hyvä homma ja ihan oikein jos normaalisti jyräävätten.
Just olin tulossa kertomaan samaa tarinaa mutta vajavaisemmilla faktoilla, joten parempi että sä kerroit tuon kuin mä. "Kerran jossain oli joku auto ja sitten tuli toinen auto mut emmä sit muista tai oli joku letku kans."Lahdessa ainakin kävi juuri noin, esteen sivuun jyräämistä ei tosin tuolloin jätetty yrittämättä.
Kävi vaan niin paskasti, että siinä jyrätessä (tikas?)autoon tuli fataali vika (joku oleellinen letku tms. rikkoutui) siten, että jyräävä kulkine jäi itsekin siihen pelastustielle tulpaksi. Vituix män.
Tiedä sit kumpi on fiksumpi tapa raivata este, jyrätä sen päälle vai hinata sivuun. Ei luulis montaa minuttia siihen menevän, kun heittää hinauslenkin kiinni ja vähän nykäsee pois tieltä.Lahdessa ainakin kävi juuri noin, esteen sivuun jyräämistä ei tosin tuolloin jätetty yrittämättä.
Kävi vaan niin paskasti, että siinä jyrätessä (tikas?)autoon tuli fataali vika (joku oleellinen letku tms. rikkoutui) siten, että jyräävä kulkine jäi itsekin siihen pelastustielle tulpaksi. Vituix män.
Mutta joo, kyllä menee 100% varmuudella kottero rusinaksi jos erehdyn jättämään palokunnan hälytysreitille esteeksi. Ellei satu olemaan väärä hälyytys (ehkä ne sen tarkastaa ennen kuin jyräävät yli - en ole varma - luulisin)
Pelastustehtävän ollessa kyseessä tulee auton töniminen pois väylältä nopeana toimenpiteenä ensimmäisenä mieleen.Tiedä sit kumpi on fiksumpi tapa raivata este, jyrätä sen päälle vai hinata sivuun. Ei luulis montaa minuttia siihen menevän, kun heittää hinauslenkin kiinni ja vähän nykäsee pois tieltä.