Tapahtumia & sattumuksia kaduilla ja maanteillä.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Ne viimeisimmät Primerat on kyllä niin surullisia laitteita että saa omistaja olla tyytyväinen jos joku rengas vielä pyörii.
Ratti ja männänrengas?

Muijan Nauriksessa oli taannoin tuota käkkärinjäätymistä. Homma pelitti kun vaihtoi ehjän vaijerin, johon ei päässyt kuraa ja loskaa. Tietenkin jos on perse auki ja pihi, niin mitä sitä silloin melkein toimivaa osaa lähtee vaihtamaan.

Viimeksi muokattu:

Örfil

Guest
Niin, ja se vanha toimiva konstihan on etsiä jostain ei-jäistä asfalttia ja ajaa autolla siinä. Kyllä ne siitä paukahtaa pois lukosta.

Pököttinini tosiaan jumitti kummankin takarenkaan pakkasilla jumiin ja oli pakko sahata sitä kuivalla asfaltilla, jotta sai renkaat taas pyörimään. Olis ollut muuten hankala ajaa kotiin kello 16 ruuhkassa kehä kolmosella, kun tarjos perää rinnalle ajaessa.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Olipa ärsyttävää, kun kaupunkialueella perässä ajoi joku ääliö pitkät päällä. En keksinyt keinoa viestittää tyypille tyhmyydestään. Olisin tietysti voinut ajaa sivuun ja päästää ohi, mutta en halunnut sitä tehdä.

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Tänään Joensuussa risteyksessä oli punaiset valot ja minä toisena jonossa oikealle kääntyvistä. Edelläni oleva pysähdyksiä oleva Kia aloitti hitaasti lipua risteysalueelle ja kun paikka oli, niin sinne änkesi. Punaisia päin.

jjv

Arschloch
Tänään Joensuussa risteyksessä oli punaiset valot ja minä toisena jonossa oikealle kääntyvistä. Edelläni oleva pysähdyksiä oleva Kia aloitti hitaasti lipua risteysalueelle ja kun paikka oli, niin sinne änkesi. Punaisia päin.
Ehkä se oli ulukomaan elävä. Joissain maissahan tuollainen on sallittua. Ja onpa sitä käytäntöä Vistbacka eduskunnassa ehdottanut Suomeenkin 2010:
https://www.eduskunta.fi/FI/vaski/sivut/trip.aspx?triptype=ValtiopaivaAsiakirjat&docid=kk+103/2010

jjv

Arschloch
Jos se oli vuokra-autoilija.
Hyvä ehdotushan tuo on.

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Liukasta oli tänään ajella. Sen totesi varmana myös erästä poliisimaijaa käskyttänyt konstaapeli joka meinasi liukua kärkikolmion takaa min eteen tuossa tänään (ei hälyajossa). Vähän sen keula työnsikin kaistalle, mutta itse siinä vaiheessa jo 60km jäällä liukastelleena osasin varoa.
Nakeltiin siinä vain hanskoja ilmaan, että homma roger ja matka jatkuu.

Ei ne siniset veljetkään ole aina erehtymättömiä.

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Liukasta oli tänään ajella. Sen totesi varmana myös erästä poliisimaijaa käskyttänyt konstaapeli joka meinasi liukua kärkikolmion takaa min eteen tuossa tänään (ei hälyajossa). Vähän sen keula työnsikin kaistalle, mutta itse siinä vaiheessa jo 60km jäällä liukastelleena osasin varoa.

Ei ne siniset veljetkään ole aina erehtymättömiä.
Eräs Poliisit-sarjaa kuvannut tuttavani pääsi kerran vastaavassa tilanteessa työntöhommiin ihan ojasta saakka, kun maijan jarrutus oli liukunut oikein sinne kaistojen tuolle puolen.

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Sijainti
Ypäjä
Minä olisin ainakin nakannut hanskan maahan, että nyt kostetaan kaikki sakkolaput jotka ovat määränneet. No, lisämaksettavaahan siitä olisi sitten tullut. Suomalainen poliisihan ei erehdy mielestään koskaan.

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Heh

Niin, sakkolappujahan saa kun tötöilee. Olen miekin saanut, päiväsakkoja jopa. Tosin nostin siinä heti käden pystyyn virheen merkiksi, koska miehän siinä virheen tein.
Muita sakkoja ei ole. Edes parkki-.

Sitä voi elää sääntöjen mukaan tai katkeroitua. Elämä on valintoja täynnä.

Örfil

Guest
Eräs Poliisit-sarjaa kuvannut tuttavani pääsi kerran vastaavassa tilanteessa työntöhommiin ihan ojasta saakka, kun maijan jarrutus oli liukunut oikein sinne kaistojen tuolle puolen.
Vai olikohan totuus tässä se, että erästä herra Alberttia työnnettiin ylös ojasta, kun oli kesken työreissun sortunut nauttimaan kemikaaleja?

Laittaisin rahani likoon jälkimmäisen selityksen puolesta.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Minä olisin ainakin nakannut hanskan maahan, että nyt kostetaan kaikki sakkolaput jotka ovat määränneet. No, lisämaksettavaahan siitä olisi sitten tullut. Suomalainen poliisihan ei erehdy mielestään koskaan.
Kyllä. Täysiä kylkeen ja sivuikkunasta sisään. Voi siinä poliisiauton ohjaamon läpi lentäessä matkalla morjestaa.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.