Amerikan-mallinenko, vai miksi juuri Jetta?WV Jetta vm. ~93 roiskautti kurat päälle. Pösilö.
Amerikan-mallinenko, vai miksi juuri Jetta?WV Jetta vm. ~93 roiskautti kurat päälle. Pösilö.
Tekikö se ns. Scandinavian flickin?Eilen ajelin hopenharmaan kolmoskorisen (tai kakkos-, jos tiukasti tulkitaan) farmari-Mondeon perässä kotia kohti. Monnin kuski laittoi vilkun päälle vasemmalle ja kääntyi oikealle. Ja tämä tarina on taivahan tosi. Kuvaa en ehtinyt ottaa.
Nyt tuli mulle tuntematon termi? Anteeksi.Tekikö se ns. Scandinavian flickin?
http://en.wikipedia.org/wiki/Scandinavian_flickNyt tuli mulle tuntematon termi? Anteeksi.
No nyt tajusin. Sarkasmin jopa. *wink*
Tällä viikolla minulle kävi aivan samoin, tosin edessä moisen vilkkuoperaation teki poloinen polokuski.Eilen ajelin hopenharmaan kolmoskorisen (tai kakkos-, jos tiukasti tulkitaan) farmari-Mondeon perässä kotia kohti. Monnin kuski laittoi vilkun päälle vasemmalle ja kääntyi oikealle. Ja tämä tarina on taivahan tosi. Kuvaa en ehtinyt ottaa.
WV Jetta vm. ~93 roiskautti kurat päälle. Pösilö.
Mikähän lie, kun päämerkkikin oli näemmä "WolksVagen"Amerikan-mallinenko, vai miksi juuri Jetta?
Mä luin sieltä ensin, että Walksvogen, hyvä, että korjasit!Mikähän lie, kun päämerkkikin oli näemmä "WolksVagen"
Männä viikolla joku venäläinen lähti liikennevaloista, kun vasemmalle kääntyville syttyi vihreä nuolivalo.Ajoin kaksista valoista ihan viimeisillä keltaisilla ja perässäni tuli viron rekkareisssa oleva auto todella härskisti punasia päin. On aika villiä välillä noiden virolaisten ajaminen.
Onko tuo nyt mikään ihme...Männä viikolla joku venäläinen lähti liikennevaloista, kun vasemmalle kääntyville syttyi vihreä nuolivalo.
Niin siis se venäläinen lähti suoraan, minne meneville paloi vielä punaiset. Vähän nauratti autossa.
Olisit jarruttanut niihin valoihin.Ajoin kaksista valoista ihan viimeisillä keltaisilla ja perässäni tuli viron rekkareisssa oleva auto todella härskisti punasia päin. On aika villiä välillä noiden virolaisten ajaminen.
Jos Venäjälle menijöille näytettäs Tullissa tunti noita kolarivideoita niin monikohan kääntys takas?
Noita talvisia ohituskolarivideoita vois kyllä Suomenkin autokoulussa näyttää.Jos Venäjälle menijöille näytettäs Tullissa tunti noita kolarivideoita niin monikohan kääntys takas?
Täällä vaan harvalla noita kameroita.Noita talvisia ohituskolarivideoita vois kyllä Suomenkin autokoulussa näyttää.
Mutta Youtubeja löytyy aika monelta.Täällä vaan harvalla noita kameroita.