Olga
.
Taisi nukahtaa.Kartturisi ei ilmeisesti ollut ajan tasalla?
Taisi nukahtaa.Kartturisi ei ilmeisesti ollut ajan tasalla?
No siis, minähän se olin.Olin selailemassa kirjadivarin edessä Roope-setiä, kun joku hieman sekaisin oleva henkilö tuli tervehtimään minua Mika Häkkisenä. Tämän jälkeen hän kysyi, omistanko Ferrarin, joka on jossain epäselväksi jääneessä paikassa.
Se oli Alppu.Joku lasolsetä kysyi eilen kävellessäni, että syönkö mä porkkanaa. Kyllä söin. Tarjosin hänellekin. Kelpasi.
Eksä oo käynyt täällä f1-forumin kylpyl... HUPS!!Koskahan Antti rakentaa rakkaille forumistialamaisilleen kylpylän? Ensi torstainako?
Komp. Jännän näköinen paikka.Jaa täytyneepä joskus käydä vallan. Tuolla.
:ahem:Ja Jonille huussi :ahem:
Tossa niinkökä ensin annetaan kuva, ettei se koskaan kokonaan valmistunut ja alkoi rapistua talvisodan aikana. Sitten kuitenkin kerrotaan, että oli aktiivikäytössä pari vuosikymmentä. Luulis, että olisivat korjanneet, jos kerran aktiivisesti käyttivätkin.Tulipas patikoitua taas parinkymmenen kilometrin lenkki ja seikkailtua mahtavissa paikoissa, kuten vaikkapa täällä.
Hölömöt olivatten liian aikaisessa.Kylläpä katunäkymästä huomasi, että huomenna alkaa nuorella väellä koulu. Väkeä oli paljon liikkeellä ja reppu oli jo monellakin selässä.
Ja nyt jo oli jossain alkanut, älyttömän aikaisin. Sitten kakarat istuu sisällä syyslomalla ja pitkällä joululomalla. Täällä siirrytään syysaikatauluihin ensi maanantaina, että lie silloin koulutkin alkaa.Kylläpä katunäkymästä huomasi, että huomenna alkaa nuorella väellä koulu.