Albert Oil
Hippi ja juntti
Koskis onkin legendaarinen pleissi.
"Joo joo se on viina se on viina se on joo".Visani eräs vakiokävijä on hampaaton juoppo, jonka olen mieltänyt noin 70 - 75- vuotiaaksi.
Tänään hänellä oli syntymäpäivä ja seremonii protokoläärien päätteeksi toki naljailin hälle, notta noinkohan vain teeskentelee syndejä saadakseen tarjottuja toteja eteensä. Tohkeissaan ja polleana näytti mulle passiaan.
Täytti tänään 55 vuotta.
Ei kai siinä. Joko olen superhuono arvioimaan ihmisten ikiä tai sitten viina vaan vanhentaa vatusti.
Tuollaisen käyntikortin teki mulle.
22856
"Sä näytät ihan Jethro Rostedtilta" - kommentti vastakkaiselta sukupuolelta saa miehen välttämään ruudullisia kauluspaitoja lopun ikänsä.
Törkeää viedä vammaiselta asunto alta.Pietarilta oli kämppää ostamassa.
Totomiehet on semmosia.
Kun oli lapsi, oli tapana sanoa "tallin ovet kiinni, ettei hevonen karkaa", kun sepalus oli jäänyt housuista auki.Taisin myös esitellä hänelle kännykästäni hepan kuvia. Ei tehnyt vaikutusta.
Aivan turha koko elukka kun ei sillä edes saa.
Käsittämätöntä.Taisin myös esitellä hänelle kännykästäni hepan kuvia. Ei tehnyt vaikutusta.
Niin minustakin. Sain saman kuvan Lunssilalta Whatsappilla ja kyllähän noin kaunis eläin aina jonkun kommentin kirvoittaa. Meillä ainakin vaimo tykkäsi.Käsittämätöntä.
No ehkä sitä baarimuijjaa ei vaan kiinnosta varatut miehet.Se on tamma!
Luin väärin.Jouduin ikävähköön välikäteen.
Ravintola, jossa vedän vessoja
"Melko kallista"