Tapahtumia & sattumuksia kahviloissa, baareissa ja ravintoloissa.

Saunatakki

Walk a Crooked Mile
Visani eräs vakiokävijä on hampaaton juoppo, jonka olen mieltänyt noin 70 - 75- vuotiaaksi.
Tänään hänellä oli syntymäpäivä ja seremonii protokoläärien päätteeksi toki naljailin hälle, notta noinkohan vain teeskentelee syndejä saadakseen tarjottuja toteja eteensä. Tohkeissaan ja polleana näytti mulle passiaan.

Täytti tänään 55 vuotta.

Ei kai siinä. Joko olen superhuono arvioimaan ihmisten ikiä tai sitten viina vaan vanhentaa vatusti.

Tuollaisen käyntikortin teki mulle.

22856
"Joo joo se on viina se on viina se on joo".

Örfil

Guest
Ko. paikka on aina nopsasti vilkaistuna täynnä, joten *kaasuttaa ylämäkeen*

Lunssila

Well-known member
"Sä näytät ihan Jethro Rostedtilta" - kommentti vastakkaiselta sukupuolelta saa miehen välttämään ruudullisia kauluspaitoja lopun ikänsä.

markoj

Custom User
Sattumalta katsoin eilen kyläillessä Lunssilan ohjelmaa teeveestä. Pietarista oli kämppää ostamassa.

Lunssila

Well-known member
Taisin myös esitellä hänelle kännykästäni hepan kuvia. Ei tehnyt vaikutusta.

Aivan turha koko elukka kun ei sillä edes saa.

Örfil

Guest
Taisin myös esitellä hänelle kännykästäni hepan kuvia. Ei tehnyt vaikutusta.
Aivan turha koko elukka kun ei sillä edes saa.
Kun oli lapsi, oli tapana sanoa "tallin ovet kiinni, ettei hevonen karkaa", kun sepalus oli jäänyt housuista auki.

Yleensä hienot naiset eivät pidä "hevosten" esittelystä.

Upseeri Jerry Flodin

Kantahenkilökuntaa
Se oli ihan vaan viatonta. Kaljalla käyn. Yhdellä.

Nainen vinkkasi pöytäänsä. Kehui hyvän näköiseksi. Että hyvä mies, sen kuulemma näkee. Jalkapeliä. Silmäpeliä.
Pohdin että taisi lohjeta.
Sittenpä nainen alkoi puhua itsestään. Että hänet pitäisi tuntea, enkö muka tunne. On pelannut "helmareissa", jonka jouduin jälkeenpäin tarkistamaan että mitä vittua.
Ammattilaisfutaaja. Kaikkien pitäisi hänet tuntea.
Yritin kääntää keskustelun potkupallosta muualle. No että onko tehnyt muuta elämässään.

Virhe.

Kuulemma kukaan ei kysyisi Jari Litmaselta tai Teemu Hyypiältä tuollaista. Että taidankin olla sovinisti. Riehui. Ilmassa viuhui keskisormi. Yritti sylkeä kohti. Häipyi kiroten.

Vittunmaisimpia kohtaamisia koskaan. Tästä listasta löytyi nimi.
Parempi näin. Hullut on erikseen. Jäi paska mieli.
Ailahtelevuudesta päättelen, ettei ihan mustikkasopan voimin ole urallaan edennyt. Vaikka paskaako minä tiedän.

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Jouduin ikävähköön välikäteen.
Ravintola, jossa vedän visoja, ja firma, jonka kautta teen satunnaisesti DJ-keikkoja, ovat ilmiriidoissa keskenään. Kumpikin osapuoli solvaa mulle toista minkä kerkiää. Hienoa.
Mitäs siinä sitten.