Sue_me
Well-known member
Mitä sää oikein tyttöilet täällä?Painu helvettiin siitä!
Mitä sää oikein tyttöilet täällä?Painu helvettiin siitä!
Pidän juurikin vaimon pitsihousuja päällä.Oliko vielä muita jotka jaksaa tyttöillä tänään?
Niin, sinunhan se kysymys oli.Eihän se ollut Toxin kysymys lain vaan minun.
Joidenkin kanssa voidaan käydä suoraan asiallistakin keskustelua raskaistakin asioista ja kuvittelin (ainakin teidän herkkisten mielestä väärin) että oldez on juuri sellainen henkilö, joka osaa käydä ihan asiakeskusteluakin.
Eilen juttelin kolleegan kanssa hänen isän kuolemasta ja hautajaisista. Kukaan muu ei uskaltanut ottaa asiaa esille. Selkeästi hänestä tuntui hyvä saada puhua asiasta eikä pitää sisällään. Muut olivat olleet hyshys-linjalla ja jotenkin noloja asiasta. Miksi?
Tuli mieleen seuraavat lyriikat:Pidän juurikin vaimon pitsihousuja päällä.
Ne ei kiristä.
Arnold Layne had a strange hobby
Collecting clothes
Moonshine washing line
They suit him fine
Ehkä hivenen juu. Ja mulla rupes kappale soimaan päässä. Vaikka soi Paradise Lostin levykin taustalla. Kai sullakin. Siis alkoi Arnold Layne soida päässä? Vai olitko kovastikin paljon enemmän Genesis- kuin Pink Floyd -miehiä?Aistin ilmassa jotain komiikkaaa.
Eipähän ole oppineet. Hippaavat siellä kuin tietoisena siitä ettei huomista ole, eli ns. kuin viimeistä päivää. Hipat ovat laajentuneet asunnon lisäksi myös rappukäytävään, joka aiheuttanee porrasparlamentille paineita asian uudellen esiinottamiselle. Tuo nimittäin kuuluu taatusti joka ainoaan asuntoon tässä rapussa ja ehkäpä naapurirappuunkin. Itse tulkitsen vastamelun hyödyntämisen niin, että pidän itse ääntä. Tai en mä pidä, mutta musa soi, ja peittää suurimman möykän alleen, vaikkei se tälläkään kertaa soi kovinkaan kovalla edes.Nooh, olisko toi nyt sitten niin ikävä juttu...
Viikonlopun hipat on, kuten oletinkin, poikineet keissin. Porrasparlamentti on ryhtynyt asian vaatimiin toimenpiteisiin. On kuulemma järjestyssäännöt tulostettuna. Luultavasti siis lähipäivinä alakerran postiluukku kolahtaa, ja lattialleen kopsahtaa nuo järjestyssäännöt asianmukaisin alleviivauksin varustettuna. Oppivatpahan.
Eikä ole vaan lätty. Maailman reunalta laivat humpsahtelevat äärettömään niin että hups vaan.maapallo on pyöreä
Näätkö auringon laskevan? Mitäs luulet tuleeko aamua joka saisi sen auringon nousemaan?Mä oon jo täällä.
Nään. Luulen että ei.Näätkö auringon laskevan? Mitäs luulet tuleeko aamua joka saisi sen auringon nousemaan?
Tämä se jaksaa yhä mietityttää. Vanha talo kuitenkin, niin luulisi että alkaa olla jo pikkuhiljaa valmis, mutta eipä ole. Porattava on. Ja naulattava, tai mitähän lie vasaroikaan.On alkanut mietityttämään tässä kämpässä sama mikä edellisessäkin mietitytti. Se, että kuinkahan monta reikää tähän taloon pitää vielä porata että tää olis valmis.
:thumbup:Tai ylentää modeksi.
Se on kätevää se. Paikallinen Nääsvillen Vesi:kin toimii samoin okt-asiakkaiden osalta.Tein itselleni laskua ilmoittamalla vesimittarilukemat isännöintiyhtiön nettipalvelun kautta.