kouvotsvoni
Banjottu
Ihanaa, kun pihapiirin toisella puolella kaupungin asunnot. Siellä taas Penat ja Ranet vauhdissa. "Perkeleen juoppo!" "Itte oot saatana narkkari!":alppu:
KALLU!!Il Tempo Gigante sanoi:Joku tyyppi nysvää naapuritalon pihalla siimaleikkurin kanssa. Hiekkalaatikon reunustoilla on näköjään jotain ylimääräistä, mikä pitää poistaa kovan metelin ja sinisen savun keralla. No, onneksi ei tullut aamulla klo 6.43.
Kallu perhana. :thumbup:Runar ja Kyllikki sanoi:KALLU!!
Hää ei ollut ollenkaan Kallun näkönen.Runar ja Kyllikki sanoi:KALLU!!
Kaikki kiva kielletään. :thumbdownjaska sanoi:[19:20] <_jaska_> ja "älä heitä kananmunia naapurin ikkunaan"
Se olin mä ja se "nitoja" on 6.35 kaliiberin taskuase. Mutta niin sohlo etten ees osunut sun ikkunaan sillä.kouvotsvoni sanoi:Joku piripää, tai mikälie oli viereisessä metsikössä ja ammuskeli jollain nitojalla siellä.
Niinpä tietenkin. Keltainen takki sinulla nykyään.. Säikäytti ja mietitytti kyllä vitusti, että mikä napsutus metiköstä kuului oikein.Runar ja Kyllikki sanoi:Se olin mä ja se "nitoja" on 6.35 kaliiberin taskuase. Mutta niin sohlo etten ees osunut sun ikkunaan sillä.
Oikeesti muuten useimmat ihmiset eivät tunnista laukausten ääntä.kouvotsvoni sanoi:Niinpä tietenkin. Keltainen takki sinulla nykyään.. Säikäytti ja mietitytti kyllä vitusti, että mikä napsutus metiköstä kuului oikein.
Lähinnä ääni kuulosti nitojalta, niin tuskinpa siellä kovat pyssyt oli.Runar ja Kyllikki sanoi:Oikeesti muuten useimmat ihmiset eivät tunnista laukausten ääntä.
Esimerkiksi aikanaan kun eräiden vähemmistökansalaisten kostotoimenpiteiden seurauksena melkein naapuritalon ikkunat ammuttiin paskaksi, niin ne laukaukset kuulleet ihmiset sanoivat luulleensä ääniä esim. vasaroimisen ääniksi.
Noh, haulikonlaukauksen ja metsästyskiväärin äänen nyt tunnistanee kuka tahansa mutta pistoolinlaukaukset tuntuu olevan vaikeempi tunnistaa.
Jos mun naapurustosta alkais kuulua nitojamainen louskutus, niin epäilisin pienoispistoolia tai -kivääriä. Tai Hiltiä.kouvotsvoni sanoi:Lähinnä ääni kuulosti nitojalta, niin tuskinpa siellä kovat pyssyt oli.
Runar ja Kyllikki sanoi:Tai Hiltiä.
Ajattelin vielä seuraavan rakennuksen pystyttää ihan perinteisellä vasaralla, vaikka käyttööni saisin ilman erillistä korvausta pyssyn.Runar ja Kyllikki sanoi:Siis tollasta: http://www.hilti.fi/holfi/modules/editorial/edit_singlepage.jsp?contentOID=13033
Paukku vastaa 6.35 kaliiberin käsiaseen laukausta.
Slartibartfast sanoi:Kuulin juttua, että yhdessäkin taloyhtiössä oli kumikäärme parvekkeella.
HÄHÄHÄÄ :tongue:
No oli mikä oli, niin ei tainnut se miekkonen ihan täysillä valoilla kulkea, kun lauantai-iltana 23.30 hiippaili metsikössä ampuen jollain naulapyssyllä talon seinää.Runar ja Kyllikki sanoi:Jos mun naapurustosta alkais kuulua nitojamainen louskutus, niin epäilisin pienoispistoolia tai -kivääriä. Tai Hiltiä.
Ravustamista?Olga sanoi:Alakerran sekopää äijä oli laittanut hissiin ruutupaperille raapustamiaan sääntöjä.
EI SAA!
- RAPUSTELLA HISSISSÄ
- ÄLÄ MÖLYÄ
- KÄYTTÄYTYÄ HUONOSTI
Sattuisiko joku tietämään, mitä rapustelu on?