Tapahtumia & sattumuksia taloyhtiössä/naapurustossa.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Kenda

Well-known member
Sijainti
Penkalla
Lasten leikkejä?
Tuohon lopputulemaan me blondinki kanssa tultiin, mut ehkä tarvinnee tutkiskella asiaa lisää lähemmin. Eiku siis tarkemmin :D Tjtn, foliohattu päähän niin oliskohan toi erittäin ovela yritys tutustua pahuksen hyvännäköiseen naapurismieheen paremmin :) No ehkä kummiskaan ei vaikka tänään mulle mopoautosta joku tyttönen huutelikin et kivannäköinen puku. Ajoivat senverran äkkiä ohi(itse sattuneesta syystä jalkaisin liikkeellä) etten ehtinyt korjata että musta nahkatakki + mustat farkut ei ole mikään puku noin niinku varsinaisesti.

Viimeksi muokattu:

burb

.
Melko nolo köysiaita. Ei ole kummoinenkaan este. Mä voisin mennä tuosta yli tai ali, kohtuullisen helposti.
Kyllä pitää olla kunnollinen aita, mieluiten muuri ja vartiotornit.

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
oliskohan toi erittäin ovela yritys tutustua pahuksen hyvännäköiseen naapurismieheen paremmin :) No ehkä kummiskaan ei vaikka tänään mulle mopoautosta joku tyttönen huutelikin et kivannäköinen puku. Ajoivat senverran äkkiä ohi(itse sattuneesta syystä jalkaisin liikkeellä) etten ehtinyt korjata että musta nahkatakki + mustat farkut ei ole mikään puku noin niinku varsinaisesti.
24 tölkkiä olutta päivässä juova mies on kyllä kaikinpuolin mainio saalis.

DW

2009-2016
A) olin Piispanristillä
B) ajoin aamulla partani
C) Atego ei ole mopoauto

Hartsa76

Well-known member
Melko nolo köysiaita. Ei ole kummoinenkaan este. Mä voisin mennä tuosta yli tai ali, kohtuullisen helposti.
Kyllä pitää olla kunnollinen aita, mieluiten muuri ja vartiotornit.
Muurin rakentamisessa olisi kuitenkin se ongelma, että näköala kärsisi ja sitä kautta voisi myös asunnon arvo laskea eikä Puolipöhkö halua sitä juuri nyt.

burb

.
Asunnon arvolla ei ole mitään väliä siinä vaiheessa jos mongoolit hyökkää.
En nyt muista aivan tarkkaan miten vanhoja PuoliPöhkön lapset ovat, mutta oletan että eivät niin vanhoja että osaisivat puolustaa itseään hevosen selässä ratsastavan, kevyesti panssaroidun mongoolin itsevarmaa ja perinpohjaista koulutusta vastaan.
Eikähän se ikä edes ole se kysymysmerkki, joskin sanelee jo ihan fyysisinä mittoina esim. miekan ulottuvuuden. Tärkeintä on tietenkin koulutus ja maanpuolustushenki.
Tietysti jos jälkikasvu on jo ohittanut teini-iän, pitää niiltä odottaakin enemmän, eli täysikasvuisen aikuisen taistelukykyä (ohjattuna) ja 2-20 tappoa per taistelu.
Mutta en mä lähtis tuollaisella köysiaidalla... ei herrajjumala... kai tässä on pakko olettaa että tuo on vain hämäystä, ja ohjaa vihollisen haluttuun suuntaan. Sitten piilotetusta bunkkerista nasakkaa tulta.

FO110K

Banned
Sen verran meni korosteluksi, että on pakko korjata.
Ei se nyt ihan esteetön ole. Puunrunkoja edessä. :thumbfh:

Kappas, kuvasta voi aika hyvin alueen tunnistaakin jopa.
Hieno paikka varmasti kesällä terassille, hieno pätkä rantaa tuo ....
Paria myyjää voisi suositella, laittelen privaa.

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
Sen verran meni korosteluksi, että on pakko korjata.
Ei se nyt ihan esteetön ole. Puunrunkoja edessä. :thumbfh:

Tarkemmin kun katselin, niin tuostahan taitaakin mennä joku "kevyenliikenteenväylä" terassin ja rannan välistä. Eihän se toki estä tuosta munasillaan tallustella rantaan ehtoo pulikoinnille :frank:

oldez

Well-known member
Tulin käymään kotona ja taloyhtiön parkkipaikka on aivan tyhjä lukuun ottamatta tapetun naapurin autoa. Outoa...

jjv

Arschloch
Tulin käymään kotona ja taloyhtiön parkkipaikka on aivan tyhjä lukuun ottamatta tapetun naapurin autoa. Outoa...
Lähteneet karkuun poliisia? Tai sitten siellä on hiekotushiekkojen poisto ja autot pitää siirtää, meillä ainakin oli sellainen lappu ulko-ovessa.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.