Tuohon lopputulemaan me blondinki kanssa tultiin, mut ehkä tarvinnee tutkiskella asiaa lisää lähemmin. Eiku siis tarkemminLasten leikkejä?
Viimeksi muokattu:
Tuohon lopputulemaan me blondinki kanssa tultiin, mut ehkä tarvinnee tutkiskella asiaa lisää lähemmin. Eiku siis tarkemminLasten leikkejä?
24 tölkkiä olutta päivässä juova mies on kyllä kaikinpuolin mainio saalis.oliskohan toi erittäin ovela yritys tutustua pahuksen hyvännäköiseen naapurismieheen paremminNo ehkä kummiskaan ei vaikka tänään mulle mopoautosta joku tyttönen huutelikin et kivannäköinen puku. Ajoivat senverran äkkiä ohi(itse sattuneesta syystä jalkaisin liikkeellä) etten ehtinyt korjata että musta nahkatakki + mustat farkut ei ole mikään puku noin niinku varsinaisesti.
No, siis, olenhan mä. Kiva toki että kehut mua julkisestikin.24 tölkkiä olutta päivässä juova mies on kyllä kaikinpuolin mainio saalis.
24 tölkkiä olutta päivässä syövä mies olis kieltämättä vähän parempi vaihtoehto.24 tölkkiä olutta päivässä juova mies on kyllä kaikinpuolin mainio saalis.
Koirat ainakin tykkää.24 tölkkiä olutta päivässä juova mies on kyllä kaikinpuolin mainio saalis.
Okei, nyt ymmärrän miks herään välillä aamuisin aamupuurot valmiiksi suussani ja toisaalta myös sen että miks ne on välillä tulleet sulamattomana ahterista ulosKoirat ainakin tykkää.
https://www.youtube.com/watch?v=kkMgNzfBEQc
Muurin rakentamisessa olisi kuitenkin se ongelma, että näköala kärsisi ja sitä kautta voisi myös asunnon arvo laskea eikä Puolipöhkö halua sitä juuri nyt.Melko nolo köysiaita. Ei ole kummoinenkaan este. Mä voisin mennä tuosta yli tai ali, kohtuullisen helposti.
Kyllä pitää olla kunnollinen aita, mieluiten muuri ja vartiotornit.
Aijai jaijai.. Ja kesällä niissä on vielä lehtiäSen verran meni korosteluksi, että on pakko korjata.
Ei se nyt ihan esteetön ole. Puunrunkoja edessä. :thumbfh:
Kappas, kuvasta voi aika hyvin alueen tunnistaakin jopa.Sen verran meni korosteluksi, että on pakko korjata.
![]()
Paa oranssi Tapparan kunniaksi.Kappas, kuvasta voi aika hyvin alueen tunnistaakin jopa.
Hieno paikka varmasti kesällä terassille, hieno pätkä rantaa tuo ....
Paria myyjää voisi suositella, laittelen privaa.
Tarkemmin kun katselin, niin tuostahan taitaakin mennä joku "kevyenliikenteenväylä" terassin ja rannan välistä. Eihän se toki estä tuosta munasillaan tallustella rantaan ehtoo pulikoinnille :frank:Sen verran meni korosteluksi, että on pakko korjata.
![]()
Taitaa olla Tampereen puolella, jos oikein tunnistan?Kappas, kuvasta voi aika hyvin alueen tunnistaakin jopa.
KylläTaitaa olla Tampereen puolella, jos oikein tunnistan?
Lähteneet karkuun poliisia? Tai sitten siellä on hiekotushiekkojen poisto ja autot pitää siirtää, meillä ainakin oli sellainen lappu ulko-ovessa.Tulin käymään kotona ja taloyhtiön parkkipaikka on aivan tyhjä lukuun ottamatta tapetun naapurin autoa. Outoa...