Tapahtumia & sattumuksia taloyhtiössä/naapurustossa.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

burb

.
Polkupyöräilyn suoria ja epäsuoria haittoja voi pienentää lisäämällä yksityisautoilua.

jjv

Arschloch
Samaa ongelmaa usein täällä. Ei pysty ymmärtämään kyllä. Muutenkin pyörävarastot pursuavat täytenä.
Toinen ongelma oli mummojen potkupyörät. Niille merkattiin yhdessä vaiheessa oikein kolme paikkaa käytävältä telineitä vastapäätä ja fillareita oli hankala saada telineistä, kun takana oli vain metri tilaa. Nyt ne kelkat on johonkin hävinneet, mut osa joutuu jättämään fillarinsa käytävällä, koska telinepaikat täynnä.

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Heh heh. Taloyhtiömme hallitus lähetti Troijan hevosen asuntoomme yksityisnäytölle.
Meillä kun on "pieni" kädenvääntö ko. hallituksen kanssa käynnissä.

Tuli välittäjältä sähköpostilla niin läpinäkyviä ja täsmällisesti juuri tähän riitaan liittyviä kysymyksiä "ostajaporukalta" minulle vastattavaksi, että kukaan normaali asunnon ostaja ei taatusti sellaisia kyselisi.

Tulevat vielä huomenna uudelleen. En ole ihan varma pitäisikö tässä olla ihan niin kuin ei mitään vaiko eikö.

Huvittavaa sakkia.

mustakaari

"Se on juurikin näin"
Sijainti
Rysälä
Mahtava porukka teillä. Osta vaan maissinjyviä ja laita popparit tekeytymään.

Viimeksi muokattu:

Sue_me

Well-known member
Taloyhtiöt on yhtä perseestä kuin taloyhtiön eniten perseestä oleva osakas/osakkaat.

Vesku

Maatalousneuvos
Heh heh. Taloyhtiömme hallitus lähetti Troijan hevosen asuntoomme yksityisnäytölle.

Tuli välittäjältä sähköpostilla niin läpinäkyviä ja täsmällisesti juuri tähän riitaan liittyviä kysymyksiä "ostajaporukalta" minulle vastattavaksi, että kukaan normaali asunnon ostaja ei taatusti sellaisia kyselisi.

Tulevat vielä huomenna uudelleen. En ole ihan varma pitäisikö tässä olla ihan niin kuin ei mitään vaiko eikö.

Huvittavaa sakkia.
Kyllähän sinä varmaan hyvän strategian kehittelet uuteen neuvotteluun. :D
Tietääkö välittäjä riita-asiasta? Tuleeko tilaisuuteen mukaan?
Ensin olet "tietämätön" asiasta ja sitten pikkuhiljaa alat kysellä, miksi nuo asiat kiinnostavat kovasti...:frank:

jjv

Arschloch
Maanantaina pyöräillessäin töistä kotiin naapurustoon laskeutui lääkärihelikopteri. Siellä oli onnellinen perhe kokoontunut.

Perheselvittely johti Valkeakoskella yliajon yritykseen, peräänajoon ja kolariin

Liikenneonnettomuus sattui Lumikorven teollisuusalueella. Innalantie 12:n pihasta kaahannut henkilöauto törmäsi sivulliseen lava-autoon, joka veti peräkärryä. Lava-auto kaatui. Lava-autossa ollut pariskunta selvisi vähin vammoin.

Henkilöauto, jossa oli kuljettajan lisäksi kolme muuta ihmistä, vaurioitui pahoin. Seurueesta kaksi vietiin Acutaan ja autoa kuljettanut mies sairaalahoitoon Valkeakoskelle.

Liikennevahinkoja edelsi kerrostalopihassa kohtaaminen, jossa olivat mukana ainakin kolme sisarusta, kaksi siskoa ja veli sekä heidän isänsä. Isällä oli kyydissä muita ihmisiä.

Aikuiset lapset ovat kertoneet huomanneensa, että isä saapui autolla pihaan. Jälkipolven kertoman mukaan toinen tyttäristä oli hänen autonsa luona, kun isä ensin vähän tönäisi, sitten peruutti joitain metrejä ja kaasutti uudelleen tytärtään kohti.

Poliisille on kerrottu naisen lentäneen konepellin yli katukiveykseen. Poliisin käsityksen mukaan hän kuitenkin selvisi vähin kolhuin ja säikähdyksellä. Peruuttaessaan isä kolhi yhtä vierasta pysäköityä autoa, mistä on tehty ilmoitus.

Ennen Lumikorven onnettomuutta ehti Innalantiellä sattua peräänajo, jossa osapuolina olivat kerrostalon pihalta renkaat sutien lähteneen isän kuljettama henkilöauto ja tämän perään lähtenyt toinen henkilöauto. Jälkimmäistä kuljetti edellä ajaneen kuskin poika.

Poliisin aamun tietojen mukaan Tampereelle kuljetuista toinen on jo poistunut sairaalasta. Valkeakosken aluesairaalaan viety mies eli isä päätti lähteä sairaalasta jo maanantai-iltana eikä häntä ole päästy kuulemaan.

Taysissa vielä olevaa henkilöä on tarkoitus kuulustella lääkärin luvalla tänään.

Yhden isän henkilöautossa olleen mahdollisista vammoista ei ole tietoa, sillä hän poistui paikalta, eikä häntä aamuun mennessä ole tavoitettu.

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
Ensin olet "tietämätön" asiasta ja sitten pikkuhiljaa alat kysellä, miksi nuo asiat kiinnostavat kovasti...:frank:
Homma on jo hoidettu. ;)
Hyvää myyntiasiassa on se, että tänään tulee ilmeisesti ihan oikealta ostajaehdokkaalta kirjallinen tarjous alkuillasta.

Mä niin vedän siihen nimeni.

Sue_me

Well-known member
Todellinen halu pelkästään myydä lienee vahva.

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
Todellinen halu pelkästään myydä lienee vahva.
Juu, ei tätä välitettäväksi olisi annettu, jos ei olisi todellista halua myydä.

Nyt alkaa olla hyvä klangi hommassa kun on kaksi ostajaa, jotka molemmat on välittäjän mukaan suurella tunteen palolla mukana. Ensimmäisen tarjous hylätty, toisen tarjousta, kuten myös sen ensimmäisen uutta tarjousta, odotellessa. Lisäksi molempien painetta nostava yleisesittely heti huomenna. Kun pääsee tilanteeseen, jossa voi itse vaikuttaa ostajien käyttäytymiseen on ratsun suitset rasvattu ja laukkakilpa voi käynnistyä. Me itse heilutamme ruutulippua. :)

Viimeksi muokattu:

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt

Huvittavaa sakkia.
On muuten yksi suurimmista riskeistä asunnon ostossa tuo taloyhtiö ja sen "henki". Sitä kun ei saa oikein mitenkään selville.

Oma asunto yhtiöstä jossa on hyvä henki on myyty. Uusi ostettu, henki vielä pahasti arvoituksellinen. Muutto edessä heinäkuun lopussa...

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
Ei välittäjä tiedä riita-asiasta mitään, eikä tarvitsekaan tietää.
Välittäjä hoitaa asuntonäytöt itsenäisesti. Se on niin päin, että myyjä ei ole mukana niissä keskusteluissa. Myyjä tulee mukaan sitten kun on hyväksynyt ostajan tarjouksen.
Eli käytännössä ensimmäinen tapaaminen saattaa olla vasta kauppakirjojen allekirjoitustilaisuudessa.

Ei minun tarvitse niitä ostajia omasta puolestanikaan aiemmin tavata. Välittäjä hoitaa tutustumisvaiheen ja tarjousvaiheen neuvonpidot, siitä sille maksetaan. Minä toki ohjaan tarvittaessa hieman myös välittäjän touhuja, jotta myyjän etu toteutuu parhaalla mahdollisella tavalla.

Hartsa76

Well-known member
Itsehän jouduin eilen lenkillä varishyökkäyksen kohteeksi. Aika absurdi fiilis, kun ensin lintu tömähtää täysin yllättäen takaraivoon ja sitten alkaa saman tien yrittää uutta iskua.
Taisi tuo sinua ahdistellun varis tulla piipahtamaan täällä, koska tullessani päivällä kotiin kotitaloni pihaan ehdittyäni syöksyi varis minua kohti ja ehti tehdä vielä toisenkin syöksyn minua kohti ennen kuin ehdin alaovesta sisälle.

Ensimmäisen syöksyn jälkeen huomasin syyn variksen käytökselle nähtyäni nurmikolla pari muutakin varista joista toinen oli selvästi poikanen, eli minua kohti hyökkäillyt varis puolusti poikastaan.

Tämä varis ei tosin kertaakaan osunut minuun, mutta lähelle takaraivoa se kuitenkin syöksyi molemmilla kerroilla ja olisi kyllä halutessaan onnistunut osumaan minua päähän.

burb

.
Naapuri alkanut taas kuuntelemaan musiikkia vähän isommalla volyymilla.
Eikä se noin muuten mitään, mutta musiikkimakunsa on rikollisen huono.
Miksi kaikilla ei voi olla yhtä hyvä musiikkimaku kuin mulla? Herätkää ihmiset!

Hartsa76

Well-known member
Naapuri alkanut taas kuuntelemaan musiikkia vähän isommalla volyymilla.
Eikä se noin muuten mitään, mutta musiikkimakunsa on rikollisen huono.
Miksi kaikilla ei voi olla yhtä hyvä musiikkimaku kuin mulla? Herätkää ihmiset!
Älä vain sano, että naapurisi kuuntelee Justin Bieberiä, Antti Tuiskua ja Robinia.

Saunatakki

Walk a Crooked Mile
Burbbi kuuntelee noita. Naapurin mummo kuuntelee Slayeriä yms. hunppaa.
Slayerhan on sellaista kotiäitien tiskaus- ja pyykin viikkausmusaa (?), jos erästä rankahkosti tatuoitua naisimmeistä, jonka nimeä en nyt saa päähäni, on uskominen.

"Seasons in the Abyss" on kyllä ihan hyvä piisi.

E: No Wilma Schlizewski oli henkilö, jota hain.

Viimeksi muokattu:

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Vein taloyhtiön kuivaushuoneeseen kaksi kostunutta, hyvää patjaa. Arvatkaapa olivatko ne siellä enää?

A) No eivät olleet B) Eivätpä toki C) Ei näkynyt patjoja D) Joku muu mikä

Status
Ei avoinna uusille viesteille.