Tapahtumia & sattumuksia taloyhtiössä/naapurustossa.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26852
Suomella ei ole varaa asuttaa koko maata.
Ihmiset, palvelut, työpaikat ja sähkö kerääntyy kasvukeskuksiin. Muu maa hiljenee ja pimenee.
Kaikki pitäjät joissa ei oo yhtään isoa tehdasta voi pimentää ensimmäisenä.
 

Örfil

Guest
Tämä on Antsa nyt neljäs kerta, kun tästä puhutaan:

.
.
.
.
.

***********************printtaa ja leikkaa tästä******kiinnitä sinitarralla seinään*************************

Akassa, Tampereen seudulla ja Kanta-Hämeen Pirkanmaan puoleisella osalla:

Koski = Valkeakoski.

***********************printtaa ja leikkaa tästä******kiinnitä sinitarralla seinään*************************​
 

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Ompa pöljä nimi Valkikselle.

Täytyy olla pöljiä kyllä ihmisetkin jotka kutsuu Valkeakoskea Koskeksi/Koskiksi.

Sama se on tuo Rautalampi tuossa lähellä. Lampi. :rolleyes: 'Mennään Lammille'. Lammi on ihan oma paikkansa kaukana Rautalammesta/-lammista.

Koski. Ei jatkoon. Erittäin huono nimi käyttää toisen paikkakunnan nimeä. Kas kun ei Turku tai Oulu.
 

Örfil

Guest
Savolaisten mielipide asiasta on vain kärpäsen surinaa koskilaisten korvissa.
 

juhah

Well-known member
Liittynyt
24.3.2012
Viestit
168
Koski HL = Hämeenkoski
Tässäkin kiistassa (TL/HL) viisaampi antoi periksi.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26852
Näinköhän loppui mainoslehdykäisten jakelu talossamme. Olin aamulla porraskäytävän alatasanteella bussia kyttäämässä. Näen sen oven ikkunasta minuutti ennen kuin bussi saapuu pysäkilleni. Valoja en tietenkään sytytä, jottei tarvitse peilikuvaani tuijottaa. Useamman naapurin oon siinä peljäyttänyt vuosien saatossa. Tänään tuli mainostenjakajatäti, sytytti valot, huusi "OAAAAAAA!" ja hyppäsi puoli metriä taaksepäin nähdessään ylvään hahmoni mustissa vaatteissa huppu päässä suoraan edessään. Kera intensiivisen tuijotuksen tietty. Se ehti käydä ylhäällä ja tulla takaisin ennen lähtöäni. Varsin vilkkaasti seinää nuollen ohitti minut.

Pahuksen hyvä kyttäyspaikka.
 

Lunssila

Well-known member
Liittynyt
6.6.2008
Viestit
18208
Jonkun koira räkyttää nyt.

Lisäksi asuinkerrokseni käytävä haisee navetalle. Ja muutaman kerran parkkipaikalla autossa istuessani olen huomannut narkkareiden näköistä jengiä kävelevän taloon.
 

jupla

Well-known member
Liittynyt
30.6.2005
Viestit
12416
Sijainti
Kurjala
Näinköhän loppui mainoslehdykäisten jakelu talossamme. Olin aamulla porraskäytävän alatasanteella bussia kyttäämässä. Näen sen oven ikkunasta minuutti ennen kuin bussi saapuu pysäkilleni. Valoja en tietenkään sytytä, jottei tarvitse peilikuvaani tuijottaa. Useamman naapurin oon siinä peljäyttänyt vuosien saatossa. Tänään tuli mainostenjakajatäti, sytytti valot, huusi "OAAAAAAA!" ja hyppäsi puoli metriä taaksepäin nähdessään ylvään hahmoni mustissa vaatteissa huppu päässä suoraan edessään. Kera intensiivisen tuijotuksen tietty. Se ehti käydä ylhäällä ja tulla takaisin ennen lähtöäni. Varsin vilkkaasti seinää nuollen ohitti minut.

Pahuksen hyvä kyttäyspaikka.
:D
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26852
Askeltaessain kohti kotitaloani ohi ajoi poliisiauto joka kääntyi talomme pihalle ja poliisit jäi autoon tuijottamaan mua kohti. Hidastin vauhtiani ja pohdin oisko mulla jotain hakuja, tietääks ne mitä tein viime kesänä, saatika syksyllä. Mut takaani tulikin kaksi naista, jotka menivät poliiseille juttelemaan. Menivät yläkertani asunnon ovea kolkuttelemaan ja huhuilemaan naisen nimeä postiluukusta. Ei avattu, menivät avaimella sisälle. Olin yhtenä korvana oveni takana ja kuulin, että löytyi vain kissa, kilpikonna ja hamsteri. Ne naiset oli varmaan sellaisia sosialistitätejä koska puhuivat asiakkaasta, joskin kielsivät olevansa viranhaltijoita (siks ei niillä ollu kukkahattuja). Eläinsuojelusta oli juttua, varmaan palaavat huomenna.

Tietääkseni nää asunnot on kyllä kaikki yksityisten omistuksessa. Kummallista touhua.
Nimim. asuuko naapurissani köyhä?
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13717
Eilen naapurin seitsenkymppinen Reijo-pappa tuli pyytämään sulakkeenvaihtoapua kun hänellä mm. liesi ja jääkaappi pimeänä. Hänellä ei ollut sopivia, totesin että onneksi parvekkeella nyt kylmä jääkaappikamoille, ja hän ostaisi seuraavaksi päiväksi (eli tänään) oikea-arvoisia sulakkeita.
Pian hän tuli kuitenkin uudestaan jolloin Cmini 3v sanoi "Mitä sinä Reijo kokoajan höpötät ja soitat ovikelloa?". Ajattelin vain että nyt poika turpa kiinni.
Naapuri oli kuitenkin saanut huoltomieheltä tiedon että taloyhtiön sähkökaapista löytyy varasulakkeita ja löysinkin sieltä sitten sopivia. Homma kunnossa.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös