Tapahtumia & sattumuksia taloyhtiössä/naapurustossa.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Örfil

Guest
Väkivalta kuulostaa just hyvälle ratkaisulle:nope:
Joo, jos on kyseessä on naapuri joka käy käsiksi lapsiin jotka "metelöivät" tahi "kävelevät nurmikolla", jossa on metri lunta päällä.

Odotappas kun muksus on isompi, puolustat sitä kaikin keinoin ja diplomatia on viimeinen ase siinä arsenaalissa.

Älä nyt taas ymmärrä väärin mitä postasin.

On ihan oikeasti olemassa tyyppejä, jotka aiheuttavat silkkaa harmia naapureille ja jonkun pitää tehdä jotain että se loppuu.
Olen tehnyt sen kahdesti ja kiitosta saanut kummallakin kertaa.

Örfil

Guest
Vähäisetpä on keinot.
Silloin kun se episodi tapahtui ja olis ollut netti olemassa sekä kertonut mitä tapahtui, tole olis hurrannut että hyvin toimittu.

Nyt vaan vittuilee?

Se saatanan äijä mitä tirvasin kuonoon, oli kuristanut naapuritalon pojalta tajun kankaalle kun se oli astellut "luvatta tontilla". En tosiaankaan jäänyt odottamaan että tekee saman mun kolmevuotiaalle pojalle, kun käveli metrisessä lumihangessa "sen nurmikolla". Kävi äijä päälle ja vastasin samalla mitalla.

Persettäkö siinä olis pitänyt antaa?

Örfil

Guest
Olisko ollut siinä vaiheessa kun äijä kohotti kädessä olleen suksen lyöntiasentoon. En ehtinyt vetää housuja alas ja antaa persettä vaan tinttasin. Sori tästä aiheutunut mielipaha. Olisitte varmaan tsykolookisesti saaneet puhuttua asian sekunnin sadasosissa mutta minä rassu sorruin primitiivireaktioon. Etenkin kun mukana oli pieni poika, jonka turvallisuus oli ensisijainen.

Naapuri muutti aika pian sen jälkeen pois. Useampikin naapuri kävi kiittämässä henkkoht että vihdoinkin sen huligaani sai mitä oli jo kauan kerjännyt ja joku teki sen mitä piti.

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Kuka ihminen ei olisi kun puolustat perhettäsi. Muuten et ole mies etkä mikään.
Melko erilaiset olivat sun ja Troyn naapurit. Troylla rasittava avun ja palvelusten ruinaaja ja sulla lapsiin kiinni käyvä sekopää.

Ja Troyn "lois-naapuriin" antamaasi nokkaantinttaamispostaukseesi vastasin. Siihen mennessä et ollut kirjoittanut mitään poikaasi kohdistuneesta uhasta.

Örfil

Guest
Melko erilaiset olivat sun ja Troyn naapurit. Troylla rasittava avun ja palvelusten ruinaaja ja sulla lapsiin kiinni käyvä sekopää.

Ja Troyn "lois-naapuriin" antamaasi nokkaantinttaamispostaukseesi vastasin. Siihen mennessä et ollut kirjoittanut mitään poikaasi kohdistuneesta uhasta.
Ok, peace bro :)

Minulla on oma kokemustaustani ja sinä vastasit toisen asian perusteella = väärinkäsityksiä!

EOD.

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Nyt en tiiä kumpi vituttaa pahemmin:
a) Se, että tajuaa olevansa iloton keski-ikäistyvä vässykkä, joka ei hyväksy naapurista vuorokaudenajasta riippumatta kantautuvaa iloista möykkää ja liehakointia
vai
b) se, että a-kohdassa mainittujen syiden takia muutenkin vähäiset yöunet menivät totaalisen kuralle

Status
Ei avoinna uusille viesteille.