Tapahtumia & sattumuksia taloyhtiössä/naapurustossa.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Joulusyd%C3%A4n.jpg

Ja siitä maistiaisia.

Sellainen, joka haluaa lahjan tulevan muistetuksi.

Siinä selitys!

On muuten toimiva kikka, jos haluaa vapaaehtoisen porttikiellon jonnekin kyläpaikkaan niin tuliaispakettiin Mikkosen joululevy niin alkaa tapahtumaan.

Oliskohan Alpun Vappuvisassa ollut näitä palkintoja, kun oli niin vähän porukkaa? Epäilen että perussuffelipalkinnon sijaan olikin joulu CD:t siinä tarjolla.

Voi helvetin helvetti. Parahdin ääneen. Oikeasti. Ottakaa pois tämä "musiikki" aivoistani. Makaan lattialla sikiöasennossa ja itken. Yritän haihduttaa muistot tuosta helvetistä Deep Purplen Child In Time:llä. Ainakin huudan lailla Ian Gillanin. Voi Hyvä Jumala/Jumalat/Saatana, auttakaa mua. Itkuni sai aikaan jo vesivahingon, miten mä selitän tämän taloyhtiölle?

Ihan samaa plörinää ku kaikki joululaulut.

No ehkä nää raskasta joulua plörinät on vähän naurettavempia.

Janos Valmunen löydettiin kuolleena pysäköidyn moottoripyöränsä selästä. Oisko ollut vielä bussipysäkillä parkissa.

Janos Valmunen löydettiin kuolleena pysäköidyn moottoripyöränsä selästä. Oisko ollut vielä bussipysäkillä parkissa.

Olenpa sattumalta bongannut Janos Valmusen haudan Kalannissa. Alle kolmekymppisenä kuollut, kolme lastakin ollut. Ilmeisesti mitään ulosajoa/kolaria ei kuolemaan lity.

Olenpa sattumalta bongannut Janos Valmusen haudan Kalannissa. Alle kolmekymppisenä kuollut, kolme lastakin ollut. Ilmeisesti mitään ulosajoa/kolaria ei kuolemaan lity.

Näin olen ymmärtänyt. Olisiko ajellessa iskenyt joku sairaskohtaus, vetänyt parkkiin oloaan parantelemaan ja siinä sitten kuollut.

Taas näitä Tarinoita isolla Teellä tuo Valmusen elämä ja kuolema.

Tämä jälkimmäinen oli tuntematon tapaus minulle. Voi että, mitä musiikkia. Aivan huisia. :D
Pari kertaa olen kappaleen kuullut. Aika silleen, mielenkiintoinen, tai jotain. Sillä laulutavalla pystyy varmaan laulamaan minkä tahansa tekstin mihin tahansa melod ... ... ian tapaiseen.

Huisia, että jollekin Valmusen tuotanto on vierasta.
Ollaan tultu muuten säikeen aiheesta aika kauas ja hyvä niin, olemmehan Forumilla.

Janos Valmunen, huisia että oli mies mielestä täysin unohtunut mutta nytpä muistui mieleen.
Dementia ja rappioalkoholismi ei ole vienyt muistiani siis tyystin. Tästä on hyvä jatkaa.

Metsäpolulla tuli vastaan vanhempi herrasmies sonnustautuneena laivapäällystön univormun näköiseen asuun, mustaan barettiin ja pitkään bordellinpunaiseen takkiin jossa turkiskaulus. Vanhaa naistenpyörää talutti hän. Veti kättä lippaan ja totesi, että "morijens". Totesin, että "morijens".

Metsäpolulla tuli vastaan vanhempi herrasmies sonnustautuneena laivapäällystön univormun näköiseen asuun, mustaan barettiin ja pitkään bordellinpunaiseen takkiin jossa turkiskaulus. Vanhaa naistenpyörää talutti hän. Veti kättä lippaan ja totesi, että "morijens". Totesin, että "morijens".

Hällä vaikutti olevan asiat tolalla?

Status
Ei avoinna uusille viesteille.