Sue_me
Well-known member
Palaapa asiaan puolen vuoden päästä.Kiva muuttaa uuteen asuntoon... Oon jopa tervehtinyt uusia naapureita. Nykyisessä paikassa lähinnä vältellyt tai käynyt ovella valittamassa.
Palaapa asiaan puolen vuoden päästä.Kiva muuttaa uuteen asuntoon... Oon jopa tervehtinyt uusia naapureita. Nykyisessä paikassa lähinnä vältellyt tai käynyt ovella valittamassa.
Palaapa asiaan puolen vuoden päästä.
Lumenpudottajat rymistelleet katolla seitsemästä alkaen. Ja mitä eilen pyhänä katselin niin liiivimiehiä näkyin katoilla silloinkin. On noiden kohtalokkaiden tapaturmien jälkeen kiristynyt huomattavasti lumien kolaus katoilta. Hyvä niin ja töitä reippaille työntekijöille. :ahem:
En ole, mutta oletan, että alueen asunto-osakeyhtiöt ja kiinteistöyhtiöt. Ensi viikolla otan selvää.
Vähän noottia kattojen suunnittelijoille/rakentajille jos kevyttä pakkasluntä täytyy alkaa jo joulukuussa kolaamaan.
Vähän noottia kattojen suunnittelijoille/rakentajille jos kevyttä pakkasluntä täytyy alkaa jo joulukuussa kolaamaan.
Ja jollei hengissä olekaan, niin ainahan tuota voi hautakiven luo mennä asiaansa huutamaan.
Montako kuolintapausta tällä estetty?Rahaa menee lumien pudotuksiin nykyään 3-5 kertainen määrä talvessa verrattuna 10 vuoden takaiseen tahtiin.
Montako kuolintapausta tällä estetty?
No ainakaan minä en oo kuollu lumikuorman alle. Etkä ole ilmeisesti sinäkään. Eli voidaan sanoa, että ainakin kaksi.
Naapuriin soitettu jo kaksi kertaa poliisit tämän yön aikana.
Oho! :eek!:
joku koputtaa mun oveen.
Minä se olen. Oisin lainannut muutaman pääkallosalmiakin ku omat loppu. Avaa saatana.