Tapahtumia & sattumuksia taloyhtiössä/naapurustossa.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.
kouvotsvoni sanoi:
Tai siis "kaukalo":o

*titi-tyy*
Tässä vauhdissa tippuu pöhkömpikin kyydistä.
Siis onko se 5 metriä korkea "kaukalo" tai "hökkeli" tehty kirkkaasta muovista (jota siis kutsutaan "pleksiksi")?

Ongelmakuvaus on nyt kyllä hieman hatara, tai sitten mä olen tietämättäni todella pahasti aineissa.

PuoliPöhkö sanoi:
*titi-tyy*
Tässä vauhdissa tippuu pöhkömpikin kyydistä.
Siis onko se 5 metriä korkea "kaukalo" tai "hökkeli" tehty kirkkaasta muovista (jota siis kutsutaan "pleksiksi")?

Ongelmakuvaus on nyt kyllä hieman hatara, tai sitten mä olen tietämättäni todella pahasti aineissa.
Tai sitten minä olen...:alppu: Siis sellaista ohutta puulevyä on se 5m korkea hökkeli. Kattoakaan eivät ole tehneet. Eihän nyt tommoinen hökötys voi autotallikaan olla.

AJ sanoi:
Niitä on nykyään semmosia paristokäyttöisiä kannettavia stereolaitteitakin.

Tiedän, joten en vaan viitsinyt sanoa sitä, joten piti saada joku arvaamaan.:rolleyes:

Meidän taloyhtiössä paras sattumus on se, että jouduin perkele taloyhtiön hallituksen puheenjohtajaksi ja aina on sama naapuri motkottamassa milloin mistäkin. Joko ei ole lattiaa luututtu kunnolla tai sitten joku metelöi. Ihan kuin minä niille asioille jotakin mahtaisin. Saa kohta itse ruveta puheenjohtajaksi kun noin paljon talon asiat kiinnostavat.

Toim.Huom. Anteeksi kirosana, toivottavasti se menee sensuurista läpi näin ankaran, kipeän ja henkilökohtaisen asian yhteydessä.

kouvotsvoni sanoi:
VANERI oli se sana mitä hain:o Muistui mieleen, kun aivoja tuulettelin pyöräillessä.

Tuo on jo aika huippuhyvin väärin muistettu. Vanerilevy=pleksilauta. :D
Miten ihmeessä sait mielessäsi yhdistettyä vanerin ja pleksin? :confused:

kouvotsvoni sanoi:
Tai sitten minä olen...:alppu: Siis sellaista ohutta puulevyä on se 5m korkea hökkeli. Kattoakaan eivät ole tehneet. Eihän nyt tommoinen hökötys voi autotallikaan olla.

Ne varmaankin tekee siihen valumuottia.
Siis vaneripintaista muottia, jonka väliin betoni lorotetaan ja annetaan jämähtää.
Kun vanerimuotit puretaan jää jäljelle kovettunut betonirakenne (esim. kellarikerroksen seinät tai väestönsuojan seinät tms...)

Rakentaako ne siihen kerrostaloa vai mitä?

Runar ja Kyllikki sanoi:
Tuo on jo aika huippuhyvin väärin muistettu. Vanerilevy=pleksilauta. :D
Miten ihmeessä sait mielessäsi yhdistettyä vanerin ja pleksin? :confused:
Unohdin vanerin -> muistin jääkiekkokaukalon kaukalon olevan samaa ainetta -> unohdin senkin nimen ja sekoitin pleksiin:frank: :rolleyes:

Vanhempien luona käymässä ja lähiötä täällä terrorisoivat mopokakarat. Kaksipyöräiset pitäisi kieltää lailla, saatana. :thumbfh: :jaska:

Vanhempien luona käymässä ja lähiötä täällä terrorisoivat mopokakarat. Kaksipyöräiset pitäisi kieltää lailla, saatana. :thumbfh: :jaska:

Täällä sama ongelma ja sitten kun nää 15 v. pennut ei tajua mihin vaaraan itse joutuvat, kun ajavat ilman kypärää. :jaska:

Toista viikkoa eikä viereisellä raksalla ole mitään tapahtunut. Sitä ennen riehuivat kaivinkoneen kanssa 14h päiviä.. Nyt kun alakerran kylppäriremontin lopettivat, niin eikös katolla alkanut hirmuinen ryske. Eikö nyt hitto voi meluta yhtä aikaa, vaan vuorottelevat ihan kostoksi:mad:

Huomasin kesälomalla erään kerrostalon ovessa lapun - Kadonnut kilpikonna - ja sitä rataa. Vaivaa vieläkin ajatus, että miten kilpikonnan voi kadottaa???

Huomasin kesälomalla erään kerrostalon ovessa lapun - Kadonnut kilpikonna - ja sitä rataa. Vaivaa vieläkin ajatus, että miten kilpikonnan voi kadottaa???

Mulla oli skidinä kilpikonna. Aika vikkelään se liikkui ja oli hankala löytää. Useemmat kerrat karkasi ja katosi.

On muuten vieläkin hengissä sukulaisella, jolle se koiran hankinnan jälkeen annettiin.

Yhellä tuttavalla katos niin, että oli päässyt livahtamaan vesikilpikonna parvekkeelle ja sieltä pudonnut nurmikolle. Kun tuttava meni sitä sieltä etsimään, kilpparia ei löytynyt enää mistään.

Yhellä tuttavalla katos niin, että oli päässyt livahtamaan vesikilpikonna parvekkeelle ja sieltä pudonnut nurmikolle. Kun tuttava meni sitä sieltä etsimään, kilpparia ei löytynyt enää mistään.

Se vetäytyi suojaan jonnekin viemäristöön, jossa se vuosien saatossa kasvaa mutanttitappajakilpikonnaksi. Jonain kauniina ja sateisena yönä se sitten tulee sieltä ja tappaa kaikki!

Varmaa tietoa!

t: Roland Emmerich

Se vetäytyi suojaan jonnekin viemäristöön, jossa se vuosien saatossa kasvaa mutanttitappajakilpikonnaksi. Jonain kauniina ja sateisena yönä se sitten tulee sieltä ja tappaa kaikki!

Varmaa tietoa!

t: Roland Emmerich

Ai niin kuin tällaisia:

tmnt_lg.jpg

Status
Ei avoinna uusille viesteille.