Tapahtumia & sattumuksia taloyhtiössä/naapurustossa.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Sitäpaitti meillä on olkkarissa tuo iso ikkuna lattiaan saakka ja tää nojatuoli sijoittuu huoneessa siten, että alas pihalle on lähes mahdoton olla näkemättä tässä istuessaan.

Uijjuma!

Tilanne ratkeaa väkivallattomasti klo 12:36 palveluntuottajan saapuessa tontille!

406863670.jpg

Ajoissa kuin VR:n junat.

Tässä viimeisen puolentoista kuukauden aikana kun olen nuita VR:n palveluita päivittäin useamman kerran käyttänyt, niin tänään näin vasta toisen myöhässä olleen junan. Omat junat eivät vielä kertaakaan ole myöhässä olleet.

Tässä viimeisen puolentoista kuukauden aikana kun olen nuita VR:n palveluita päivittäin useamman kerran käyttänyt, niin tänään näin vasta toisen myöhässä olleen junan. Omat junat eivät vielä kertaakaan ole myöhässä olleet.

Kerran noi pihamiehetkin vaan oli myöhässä. Eli aivan kuin VR:n juna.

Aika harvakseltaan tulee Suomessa junailtua mutten muista viime vuosina kokeneeni yhtään myöhästymistä, edes pendoliinoillessa. Saksassa taasen mulla on paha karma, aina reilusti myöhässä just se vuoro johon pitäis mennä. Sen sijaan Vr:n huonomaineisilla nettisivuilla tuntuu aina olevan joku huoltokatko tai häiriö, kun olis tarvis sinne päästä. Viimeksi kahdesti tällä viikolla. Tuli silti liityttyä kanta-asiakasohjelmaansa, kun luvattiin kympin junalippuja kesälauantaille -> huijatuksi tulin.

Ai niin, unohtui rapo: läski ja irokeesipäinen kouvo lasketteli pisut naapuritalon seinän syvennykseen. Oluttakin oli.

Taloyhtiössä on tapahtunut viimeaikoina ainakin 3: olme mainitsemisen arvoista asiaa:

-Poliisit ratsasivat syystä tai toisesta nuorukaisten Pösön parkkipaikalla ja yhtä tuntemattomasta syystä kokivat tarpeelliseksi omia itselleen kontista löytyneet ampuma-aseet.

-Parkkipaikalla havainnoitiin pari päivää sitten Bugati Veyron

-Parkkipaikalla havainnoitiin päivää myöhemmin samassa paikassa Lada 2105.

Naapuri sai sitten idean alkaa remontoimaan tähän aikaan yöstä. Valitan asiasta teille tälleen netitse.

Remontti noin viikon jäljessä aikataulusta. Eilen saivat tehtyä rappaukset ja nyt työmiehet ovat muilla mestoilla kunnes rappaus on maalauskuiva. Eli maalaukset todennäköisesti juhannusviikolla. Sittenhän se alkaa olla siinä.

Ja tässä firma, joka homma tekee. Ainakin referenssit kunnossa.

-Poliisit ratsasivat syystä tai toisesta nuorukaisten Pösön parkkipaikalla ja yhtä tuntemattomasta syystä kokivat tarpeelliseksi omia itselleen kontista löytyneet ampuma-aseet.

Veikkaan, että Hokkasen Pösö ja Hokkasen haltia-jouskarit.

Erään rikollispiirejä työkseen harrastavan hahmon mukaan kysessä oli kääpiöiden kirveet.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.