AJ
Well-known member
Valehtelet. ITG:ltä se oli kopsattu.Mä kopsasin sen Paavo17:ltä. Kysy siltä. Mä en tiedä.
Valehtelet. ITG:ltä se oli kopsattu.Mä kopsasin sen Paavo17:ltä. Kysy siltä. Mä en tiedä.
Tilanne maksimoitui ihan hyvin.Etkö muka ole varautunut mitenkään siihen että Unkarin tilanne eskaloituu?
Perin huoletonta elämää nyt kyllä vietossa siellä jos varmikset ei ole huollettu.
Johan te olette kotona?Tilanne maksimoitui ihan hyvin.
Johan me tiistai-iltana.Johan te olette kotona?
Oppiipahan! Tana!Meidän kylän Cittariin oli SPR valjastanut loimeensa hentoisen pikkutytön jolla oli kyynärsauvat ja surkean näköisenä lipastaan minuakin kohti ojensi. HÄHÄ, kiristin vauhtiani enkä antanut kakaralle lanttiakaan. Pitää ottaa luulot pois jo nuorena.
Kuinka muuten matkustit Saksan demokraattiseen tasavaltaan? Itse aikanaan sinne matkustaessani hyödynsin Interflugin palveluita.Viattoman näköisistä ihmisen penikoita tuli mieleen, että taannoin DDR:n reissullani ......
Oliko teekkareita?Tänään kaupassa tuli vastaan pari epäheteroseksuaalisesti pukeutunutta ja epäheteroseksuaalisesti sössöttävää "miestä".
En ole rasisti, mutta tarviiko sitä vetää olemuksensa ja käyttäytymisensä niin saatanan karikatyyrimäisesti että lähinnä tulee mieleen sarjakuvat/sketsihuumori?
Siis vähän tätä tyyliä:
http://www.riemurasia.net/kuva/Nyt-jotain-rajaa/75505
Tapahtumapaikkana ei ollut Otaniemi, että sikäli oltiin ihan ihmisten kesken.Oliko teekkareita?
Carlo Pedersolin selässä halki Itämeren.Kuinka muuten matkustit Saksan demokraattiseen tasavaltaan?