Tapahtumia & sattumuksia toreilla, myymälöissä, kaupoissa ja kauppakeskuksissa.

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26885
On sitä tänne ihan adressien kera pyydetty. Lähimmät on Ideaparkissa ja Koskissa.
Lidl järjesti kokeeks ilmaisen bussikuljetuksen Toijalasta tänne Lidliin, mut ei siinä bussikuskin kertoman mukaan kauaa riittäny matkustajia. Onhan se aika pitkä ruokakauppareissu.

Se on siellä uudella yritysalueella, missä on autokauppaa sun muuta. Ei siis itse idiksen rakennuskompleksissa, vaan Kosken tien toisella puolella. Ei se siellä kauaa ole ollut.
En oo mäkään tienny tuolla olevasta Lidlistä. Se on varmaan se Realpark-alue minkä mukaan syksyinen SM-rallikin on nimetty.
 

Örfil

Guest
Kappas, niillä on uusi konsepti laajemminkin käytössä.
 

Hartsa76

Well-known member
Liittynyt
23.2.2012
Viestit
7206
Kotikaupunkini S-Marketissa asioidessani kassajonossa ollessani huomasin, että viereissä kassajonossa ollut nainen oli unohtanut jotain jota myyjä lähti hakemaan ja hetkeä myöhemmin samainen myyjä palasi takaisin ostoskärryjä työntäen, eli jotenkin kassajonossa ollut nainen oli onnistunut unohtamaan ostoskärrynsä toiselle puolelle kauppaa.

Seuraavana samassa jonossa ollut oli puolestaan unohtanut punnita tomaatit, eli samaan kassajonoon oli onnistunut osumaan peräkkäin kaksi hajamielistä asiakasta.
 

Örfil

Guest
Täytyy taas myöntää, että kun usein asioi Lidlissä, saattaa joskus unohtua vaikka Prismassa käydessä punnita banaanit. Siinä sitten ei voi kuin horista että sori, luulin olevani Lidlissä.
 

Lunssila

Well-known member
Liittynyt
6.6.2008
Viestit
18215
Mielestäni aika hieno suoritus sekin, että onnistuin viikon sisään kahdesti jätättämään kaliat kassalle. Ensin ei ollut ajokorttia mukana ja perfect age -jantteri kun olen, niin tottakai Alkon rouva kysyi "papereita". Toisen kerran olin puolitoista tuntia liian aikaisin liikkeellä, kun ajattelin rentoutua rankasta yövuorosta kahdella oluella, enkä tajunnut asuvani kommunistisessa Suomessa, jossa hyvä ettei viina ole kortin takana perkele.
 

Lunssila

Well-known member
Liittynyt
6.6.2008
Viestit
18215
Lunssilan omaa aikaa forumilla kahdeksan Pirkka-kolmosen jälkeen. Hienoja hetkiä.
 
Ylös