Albert Oil
Hippi ja juntti
Noissa tilanteissa tuntuu niin helpottavalta se, että itsellä on vain sivustaseuraajan rooli.
Ihan hyvä, ettei ole lapsia. Minulla.
Komp.
Noissa tilanteissa tuntuu niin helpottavalta se, että itsellä on vain sivustaseuraajan rooli.
Ihan hyvä, ettei ole lapsia. Minulla.
On lapsissa luonne-eroja, on.
Esim. tämän perheen tytöistä toinen hyvin sovitteleva ja toinen oikein hakee konfliktiä ja kärhämää.
Ehti silti autollensa yhtäaikaa kanssani. Oma autoni oli keula valmiiksi ajosuuntaan ja eteninkin 15 m jo. Tällöin sillipurkkiestäjäpappa ryhtyy peruuttamaan Tojotaansa ruudusta eteeni. Ei huomannut mitään. Pysähdyin salamana. Ei auttanut, tojotan perä lähestyi autoni keulaa vauhdilla. Eikuin nopeasti pakki päälle ja pikaisia pakoonperuutteluliikkeitä. Onnistuin väistämään. Pappa ei havainnut mitään, vaan polkaisi JAS-hevoiset liian kovalla vauhdilla pihalta pois.
Nää on just näitä jotka kehuu ajaneensa puoli vuosisataa autolla ilman yhtään kolaria. Aina on vastapuoli ehtiny väistää.
Bollet eli pirikiikarit. Ihan selvityksenä Pyryf, että en ole ikinä tehnyt noin.
Poliisin taannoisen nettikirjoituksen mukaan tuo on yksi perusvastauksia sekä takuuvarma keino saada sakot, kun poliisisetän haaviin jostain pikkurikkeestä jää :ahem:KYLLÄ MÄ TIEDÄN OIKEUTENI!
.
Olen mäkin käyttänyt lausetta, että mulla on oikeus yhteen puheluun. Olin nuori ja tyhmä.![]()
Sori.Ai niin juu. Kävin tänään Lidlissä ja totesin että siellä käy keskimäärin juntimpaa väkeä.