kouvotsvoni
Banjottu
Lahjakortin yrityksesi tuotteisiin?Sain tänään nätei kukei ja 200 egen lahjakortin 10 vuoden palveluksesta.
Lahjakortin yrityksesi tuotteisiin?Sain tänään nätei kukei ja 200 egen lahjakortin 10 vuoden palveluksesta.
Kenen kotona tuo kuva on otettu?Sain tänään nätei kukei ja 200 egen lahjakortin 10 vuoden palveluksesta.
Hyvä Pöhkis! Mä meinasin sanoa samaa.Kenen kotona tuo kuva on otettu?
Ei sillä, että se mulle mitenkään kuuluisi, mutta epäilen sun vieneen kukat äidillesi!
Isän luona.Kenen kotona tuo kuva on otettu?
Ei sillä, että se mulle mitenkään kuuluisi, mutta sisustustyylistä epäilen sun toimittaneen työnantajasi sinulle lahjoittamat kukat edelleen äidillesi! :doubtful:
Intersporttiin.Lahjakortin yrityksesi tuotteisiin?
Katos peeveliä.Isän luona.
Äidille vähän hankalampi toimitella, kun ei oo siipiä seljässä vielä.
Minulla on tapana viedä saamani lahjakukat äidin haudalle... paitsi erittäin henkilökohtaiset kukat.Kenen kotona tuo kuva on otettu?
Ei sillä, että se mulle mitenkään kuuluisi, mutta sisustustyylistä epäilen sun toimittaneen työnantajasi sinulle lahjoittamat kukat edelleen äidillesi! :doubtful:
Noprobleemo. Joo, isällä oli jossakin vaiheessa panelivaihe elämässä. Halltex-katot ja lastulevyseinät tullut kuorrutettua.Katos peeveliä.
Mulla meni tässä nyt kyllä elävät ja hengettömät vanhemmat sekaisin. Sorry!
Kuluvan vuoden elokuun lopussa tuo täyttyi kohdaltani. Mitään en saanut. En kyllä ollut mitään vaillakaan.Sain tänään nätei kukei ja 200 egen lahjakortin 10 vuoden palveluksesta.
Ei ole äidillä hautaakaan.:thumbfh:Minulla on tapana viedä saamani lahjakukat äidin haudalle... paitsi erittäin henkilökohtaiset kukat.
Saahan tuolla vaikka neonvärisiä urheiluvehkeitä.Kuluvan vuoden elokuun lopussa tuo täyttyi kohdaltani. Mitään en saanut. En kyllä ollut mitään vaillakaan.
Montakos niitä on ja mistä tulleet?Itsehän lähden puskemaan lumia faijan pihalta. Toivotaan että käpälä kestää.
En tiedä. Olen nyt vähän kuin klapil päähän lyöty kysymyksestä.Montakos niitä on ja mistä tulleet?
On niitäkin yksilöitä, jotka sen saavat. Ainakin siihen 3000-4000 euron haarukkaan pääsee kyllä useampikin opiskelukaverini. Itse en kyllä lähellekään. Nämä ovat kohta valmistumassa olevia DI-opiskelijoita, jotka ovat koko opintoaikansa tehneet "alan" töitä.Miltä alalta 24-vuotias työntekijä saa 4000 €/kk?
Se on jo siis alkamassa.Ei mulla oo sitäkään. Odotan kuitenki innolla tuota panelivaihetta. Panelointi on kivaa!
x 2:thumbup: