Tapahtumia & sattumuksia työssä & työpaikalla

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Kenen kotona tuo kuva on otettu?
Ei sillä, että se mulle mitenkään kuuluisi, mutta sisustustyylistä epäilen sun toimittaneen työnantajasi sinulle lahjoittamat kukat edelleen äidillesi! :doubtful:
Isän luona.

Äidille vähän hankalampi toimitella, kun ei oo siipiä seljässä vielä.:eek:

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Kenen kotona tuo kuva on otettu?
Ei sillä, että se mulle mitenkään kuuluisi, mutta sisustustyylistä epäilen sun toimittaneen työnantajasi sinulle lahjoittamat kukat edelleen äidillesi! :doubtful:
Minulla on tapana viedä saamani lahjakukat äidin haudalle... paitsi erittäin henkilökohtaiset kukat. :):)

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Minulla on tapana viedä saamani lahjakukat äidin haudalle... paitsi erittäin henkilökohtaiset kukat. :):)
Ei ole äidillä hautaakaan.:thumbfh::eek:

Henkilökohtaisista kukista tulee mieleen toi ruusu. Mulle tuli rintaan aikoinaan.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Kuluvan vuoden elokuun lopussa tuo täyttyi kohdaltani. Mitään en saanut. En kyllä ollut mitään vaillakaan.
Saahan tuolla vaikka neonvärisiä urheiluvehkeitä.

Tai mustia, miten vain haluaa. Onhan meillä tuolla ainakin Megastoressa ihan hyvälaatuista käyttövaatettakin.

markoj

Custom User
Mulla ei oo ollu panelivaihetta elämässä, vielä.

markoj

Custom User
Ei mulla oo sitäkään. Odotan kuitenki innolla tuota panelivaihetta. Panelointi on kivaa!

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Itsehän lähden puskemaan lumia faijan pihalta. Toivotaan että käpälä kestää.

Estate

Well-known member
Miltä alalta 24-vuotias työntekijä saa 4000 €/kk?
On niitäkin yksilöitä, jotka sen saavat. Ainakin siihen 3000-4000 euron haarukkaan pääsee kyllä useampikin opiskelukaverini. Itse en kyllä lähellekään. Nämä ovat kohta valmistumassa olevia DI-opiskelijoita, jotka ovat koko opintoaikansa tehneet "alan" töitä.

Toisenlaisena esimerkkinä sitten vaikka 24-vuotias kaverini, jolla on lukio suoritettuna, mutta lakkia ei saanut. Jätkä on tehnyt teini-ikäisestä kesät kaikenlaisia hommia (raksalla, tuotantotöissä), mutta pääsi pari vuotta sitten myyntihommiin. Ei hänellä toki kiinteä kuukausipalkka mitään 4000 euroa lähentele, mutta se, mitä kuukausittain saa provikoiden kanssa, kyllä.

Viimeksi muokattu: