Synonyymejä.idiootti esimies.
Ei ole.Synonyymejä.
Oho, pienoinen muutos elämään. Nyt voisit ehtiä käymään vaikka ulkomailla.Ihan hyvältä kuulosti yt-neuvottelujen suunnitelmat. Tehdas laitettaisiin kiinni syyskuun loppuun mennessä, mut irtisanomisaika alkais vasta sen jälkeen eikä ois työvelvoitetta ja kuuden kuukauden palkan päälle tulis kolmen kuukauden palkka bonuksena. Mä pelkäsin et irtisanominen tulis jo ennen kesää, koska mulla tulee 12 palvelusvuotta (maksimi irtisanomisaika) täyteen vasta kesäkuussa. Päätös tulee 10 päivän kuluttua.
Itse asiassa varasin kolmen viikon reissun Portugaliin tammikuulle jo heti kun kutsu neuvotteluihin tuli.Oho, pienoinen muutos elämään. Nyt voisit ehtiä käymään vaikka ulkomailla.
Paras organisaatio-/toimintatapamuutos on sellainen, jossa muutosta suunnitellut työryhmä jakaa itselleen parhaat pestit ja heittää muut jäljelle jääviin kolosiin.Ensi viikolla tietänee tarkemmin mitä jatkossa: Lisää vastuita ja kiirettä samalla palkalla / pihalle. Jotakin siltä väliltä.
Kotonakin olis kyllä kaikenlaista..
Ei vaan irtisanomisaika alkaisi joka tapauksessa lokakuun alussa, vaikka duunit loppuis aiemmin. Työttömäksi pitäis ilmoittautua vasta ensi vuoden huhtikuun alussa ja palkkaa sais kesäkuun loppuun asti. Vielä epäselvää saisko ens kesän lomista osan rahana, mut kertyy tuolta puolen vuoden laiskotteluajaltakin näköjään lomapäiviä normaalisti. Aijai, nyt voi aloittaa hyvillä mielin viikonlopun, pomo lupasi kuitata ensi maanantain palkattoman vapaanikin palkalliseksi. Tiettyjä etuja on siinä, että esimiehetkin saa potkut.Tehdas laitettaisiin kiinni syyskuun loppuun mennessä, mut irtisanomisaika alkais vasta sen jälkeen
Elämäsi kesäloma edessä!Ei vaan irtisanomisaika alkaisi joka tapauksessa lokakuun alussa, vaikka duunit loppuis aiemmin. Työttömäksi pitäis ilmoittautua vasta ensi vuoden huhtikuun alussa ja palkkaa sais kesäkuun loppuun asti. Vielä epäselvää saisko ens kesän lomista osan rahana, mut kertyy tuolta puolen vuoden laiskotteluajaltakin näköjään lomapäiviä normaalisti. Aijai, nyt voi aloittaa hyvillä mielin viikonlopun, pomo lupasi kuitata ensi maanantain palkattoman vapaanikin palkalliseksi. Tiettyjä etuja on siinä, että esimiehetkin saa potkut.
Irtisanominen on parasta huumetta.
Olen pahoillani. Ihan vielä ei firma ole menossa konkkaan eikä ala loppumassa. :frown:Koko huutokaupan välitysmyynnin arvoksi muodostui 189 miljoonaa euroa, joka on 53 prosenttia viime myyntikauden vastaavaa huutokauppaa enemmän.
Niin, se bilettäminen vie perheen ja talon.Elämäsi kesäloma edessä!
Ja pahimmassa tapauksessa:Niin, se bilettäminen vie perheen ja talon.
Kyllä se vielä loppuu.Örfilille huonoja uutisia.
Olen pahoillani. Ihan vielä ei firma ole menossa konkkaan eikä ala loppumassa. :frown: