Tapahtumia & sattumuksia työssä & työpaikalla

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
22 vuoden kuluttua asetelmat ovat kääntyneet päälaelleens ja eläimet kasvattavat ihmisiä häkeissä parkitakseen niiden nahkat asusteikseen.

Renessanssinero

Perusfeidaaja
Sijainti
Vantaa
Örfilille jälleen ikäviä uutisia, työtä on sen verran paljon, että kausi kestää 21.6 asti. Mä oon tosi pahoillani sun puolesta, sori.

Renessanssinero

Perusfeidaaja
Sijainti
Vantaa
Teikäläistähän harmittaa, kun on tollanen firma, joka tarjoaa työtä. Siks mä olen aina pahoillani sun puolesta, kun firmassa tapahtuu jotain.

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Niin vai harmittaisikohan siinä se eläinten surkea kohtelu ja kohtalo? Täysin epäeettinen elinkeino, oli miten laillista tahi työllistävää vain.

Örfil

Guest
Jos jonkun elinkeinon oikeutus on pelkkä "työpaikat" niin kummeksun suuresti sitä, ettei ihmisistä saa tehdä enää saippuaa ja lampunvarjostimia, koska *työpaikat*

Esimerkki on yliampuva, mutta suuntaa antava.

mustakaari

"Se on juurikin näin"
Sijainti
Rysälä
Jos jonkun elinkeinon oikeutus on pelkkä "työpaikat" niin kummeksun suuresti sitä, ettei ihmisistä saa tehdä enää saippuaa ja lampunvarjostimia, koska *työpaikat*

Esimerkki on yliampuva, mutta suuntaa antava.
Kaikilla ei oo munaa.

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Ens perjantaina Lahessa keharit eli keket. Nyt pitää antaa kahden kollegan nimet jotka sitten arvioi, miten toimin konsernin strategian ja arvojen mukaan. Voe luoja. Itselle on napsahtanut pomon ja yhden naiskollegan arviointi.

Örfil

Guest
Ei hätää, muutat vaan Uuteenkaupunkiin, jos nykyhommat loppuu.

Örfil

Guest
Hyvä että se Veskun paikka tulee täytettyä. Tekemätön työ siellä odottaa tekijäänsä.