Tapahtumia & sattumuksia työssä & työpaikalla

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Kesken visani ilmestyi silmät päässään pullottaen estradille ukkeli, joka vaati mua soittamaan Mattia ja Teppoa. Selitin, että nyt en ole DJ-keikalla vaan että täällä on nyt visa ja välimusiikki tulee radiosta enkä pysty sitä säätelemään.
- Nyt on tilanne se, että mulla on ase taskussa. Että tuleeko sitä Mattia ja Teppoa vai ei?

Mä haluan päivätöihin.
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Kesken visani ilmestyi silmät päässään pullottaen estradille ukkeli, joka vaati mua soittamaan Mattia ja Teppoa. Selitin, että nyt en ole DJ-keikalla vaan että täällä on nyt visa ja välimusiikki tulee radiosta enkä pysty sitä säätelemään.
- Nyt on tilanne se, että mulla on ase taskussa. Että tuleeko sitä Mattia ja Teppoa vai ei?

Mä haluan päivätöihin.
No tuliko Matti tai Teppo?
Ja saiko Seppo?
 

Lunssila

Well-known member
Liittynyt
6.6.2008
Viestit
18206
Kakstuhat kybä, kaks menestyvää. Jos et tsennaa, nii rupee perehtymää
 

Örfil

Guest
Onneksi auto on lohkolämppärin päässä, suojautumisen tärkein elementti kun on liikkuvuus. Samoin naamiointi, haenpaskin vielä pukeutumiseen kokoomussävyjä, niin kaikki tarpeellinen on tehty.
 

Renessanssinero

Perusfeidaaja
Liittynyt
23.4.2005
Viestit
4854
Sijainti
Vantaa
Eräs työtoveri, joka kärsii vatsakatarrista, oli mennyt sunnuntaina taksilla Peijakseen, koska oli kuulemma niin kovat kivut vatsassa. Nyt kun lääkkeet alkavat tehoamaan, niin lähtee Kontulaan ryypiskelemään pääsiäisenä.

Itse olen sitä mieltä, että vapaassa maassa kenellä tahansa on oikeus ryypiskellä just niin paljon kuin haluaa. Turha holhoaminen pois.
 

mustakaari

"Se on juurikin näin"
Liittynyt
15.1.2001
Viestit
6788
Sijainti
Rysälä
Eräs työtoveri, joka kärsii vatsakatarrista, oli mennyt sunnuntaina taksilla Peijakseen, koska oli kuulemma niin kovat kivut vatsassa. Nyt kun lääkkeet alkavat tehoamaan, niin lähtee Kontulaan ryypiskelemään pääsiäisenä.

Itse olen sitä mieltä, että vapaassa maassa kenellä tahansa on oikeus ryypiskellä just niin paljon kuin haluaa. Turha holhoaminen pois.
??

Ei kai siinä. Mua kyllä vituttaa maksaa tommosten terveydenhuolto.
 

oldez

Well-known member
Liittynyt
14.3.2003
Viestit
19491
Olis kiva kuulla referenssimaa missä asia hoidetaan paremmin. Voitais oppia.
Jokaisessa maassa on vähän omanlaisensa kulttuuri. Tuskin missän on valmista ratkaisua. Lähinnä kun tajuttaisiin se että asia on saavutettavissa, mutta sen eteen pitää tehdä töitä. Niin kuin tupakoinnin kanssa.
 
Ylös