Tapahtumia & sattumuksia työssä & työpaikalla

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26847
"Kuuluuko täällä tehtaan pihalla olla lammas?" tivasi piirivartija pomoltani yöllä. Ei kuulu, joten poliisit paikalle. Takaa-ajo päättyi tuloksettomana, Late pääsi karkuun. HYVÄ LATE!
 

Nurtsi

Registered Loser
Liittynyt
9.8.2011
Viestit
5615
Sain eilen kuulla, että olen liiian temperamenttinen työssäni ja näytän tunteeet liian näkyvästi. Asiaa auttaisi jos tarjottaisiin kunnon työkoneet saatana!
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26847
Sain eilen kuulla, että olen liiian temperamenttinen työssäni ja näytän tunteeet liian näkyvästi. Asiaa auttaisi jos tarjottaisiin kunnon työkoneet saatana!
Olet pelästyttänyt jonkun asiakkaan?
 

Nurtsi

Registered Loser
Liittynyt
9.8.2011
Viestit
5615
Olet pelästyttänyt jonkun asiakkaan?
En, mutta se riski on aina olemassa. Ei tosin aina vittuuntumalla vaan vaikka näyttämällä epäilyttävältä hiipparilta tai millä tahansa muulla tavallla.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26847
En, mutta se riski on aina olemassa. Ei tosin aina vittuuntumalla vaan vaikka näyttämällä epäilyttävältä hiipparilta tai millä tahansa muulla tavallla.
Itsehän en ihmisiin juuri hermostu, mutta työkaluihin sitäkin helpommin. Yleensä siitä selvitään huudolla, mutta joskus joku esine saa ilmaa alleen. En ole mitään kallista kuitenkaan särkenyt. Ei pidä padota kiukkuaan, kyllä sen pitäisi kanssaihmistenkin tajuta. Bussikuskitkin välillä kiroo ja tööttää niin penteleesti eikä se mua haittaa.
 

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16905
Ei sittenkään mitään. :D
 
Viimeksi muokattu:
Ylös