Tapahtumia & sattumuksia työssä & työpaikalla

Renessanssinero

Perusfeidaaja
Liittynyt
23.4.2005
Viestit
4850
Sijainti
Vantaa
37 uutta työntekijää otettiin tänä syksynä töihin Saga Fursille. Joni olisi voinut olla yksi heistä.
 

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16905
37 uutta työntekijää otettiin tänä syksynä töihin Saga Fursille. Joni olisi voinut olla yksi heistä.
Kyllähän tosiaan siellä kun reilu vuosi sitten olin haastattelussa niin tuli kyllä fiilis ettei se ihan mun juttua loppupeleissä ole. En mie viitti rahan epätoivossa sinne mennä. Hyvällä paikallahan se olisi ja helppo olisi kyllä päästä. Toki jos saisin tietää että saisiko siellä edes sutkoht hyvää palkkaa voi muuttaa mieltäni mut saa sit olla aika hyvä.
 

Renessanssinero

Perusfeidaaja
Liittynyt
23.4.2005
Viestit
4850
Sijainti
Vantaa
Ne ketut kasvaa kesällä ja syksyllä, joten silloin ei duunia ole. Ne nahkotaan tässä marraskuun loppupuolella ja lähetetään lajiteltaviksi ja myytäviksi. Huutokaupat ovat joulu-, maalis-, kesä- ja syyskuussa. Niitä nahkoja sitte lajitellaan tuonne kesäkuun puoliväliin saakka. Kaikki nahat eivät toki tule tässä lähiaikoina, vaan pitkin talvea ja kevättä.

Nyt näyttää kuitenkin siltä, että nahkoja on tulossa niin paljon, noin 10% enemmän kuin viime vuonna, että ensi elo-syyskuussa on töitä useampi viikko. Tilanne saattaa toki muuttua tässä talven ja kevään aikana, mutta nyt näyttää erittäin hyvältä.

EDIT: Lähtöpalkasta en tarkkaan tiedä, mutta yli kymmene euroa tunnilta se melko varmasti on. Itse solmin sopimuksen 31.5.2013 asti.
 
Viimeksi muokattu:

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Jonin asenteella ollaan elämäntapatyötön peräkammarin poika vielä viisikymppisenäkin :(
 

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16905
Jonin asenteella ollaan elämäntapatyötön peräkammarin poika vielä viisikymppisenäkin :(
No kylläpä nyt päätelmiä tehdään yhden työhaastattelun ja kommentin perusteella.. Kyllä mä sillon oikeesti yritin saada sitä paikkaa mutta sillon olin hakijoita paljon enemmän kuin paikkoja tarjolla(Kuten varmaan tänäkin vuonna) että ne joutui vähän arpomaankin kuten sanottiin haastattelussa. Ja ei sitä tiedä onko viisikymppisenä enää tarvetta työlle jos on onnistunut saamaan senverta rahaa ettei sitä sentakia tarvii tehdä vaan sitten voi rahastaa ittensä hyviin urheilulajeihin jotka maksaa paljon muuten(Esim moottoriurheilu). :D
 
Viimeksi muokattu:

ToXiCiTy

I am fabulous!
Liittynyt
20.4.2008
Viestit
16731
Sijainti
Järvenpää
Kyllähän tosiaan siellä kun reilu vuosi sitten olin haastattelussa niin tuli kyllä fiilis ettei se ihan mun juttua loppupeleissä ole. En mie viitti rahan epätoivossa sinne mennä. Hyvällä paikallahan se olisi ja helppo olisi kyllä päästä. Toki jos saisin tietää että saisiko siellä edes sutkoht hyvää palkkaa voi muuttaa mieltäni mut saa sit olla aika hyvä.
Mulla oli joskus sama asenne ja ihmettelin, kun ei duunia löytynyt. Sitten viisastuin ja menin hommiin huonolla palkalla, mutta kovan työn kautta sain palkkani hyvälle tasolle. Hyvän palkan eteen tehdään töitä ja jos tää konsepti ei mene sun päähän, niin työttömiä vuosia on monta vielä edessä.
 

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16905
Mulla oli joskus sama asenne ja ihmettelin, kun ei duunia löytynyt. Sitten viisastuin ja menin hommiin huonolla palkalla, mutta kovan työn kautta sain palkkani hyvälle tasolle. Hyvän palkan eteen tehdään töitä ja jos tää konsepti ei mene sun päähän, niin työttömiä vuosia on monta vielä edessä.
No mutta kun on jo ammatti ja työhistoriaa(+ täydelinen ikä) niin sit on "etuoikeutettu" saamaan hyvää palkkaa. Muuten se olisi epäoikeuden mukaista! :thumbup:

Mutta luultavasti joudun alottamaan jostain kuntoutuspuolelta + opiskelua on kait tosiasia... Vaikka onkin jo ammattilainen perhana :( :D
 
Viimeksi muokattu:

ToXiCiTy

I am fabulous!
Liittynyt
20.4.2008
Viestit
16731
Sijainti
Järvenpää
Paljon sulla on työhistoriaa takana ja mikä ammatti? Mikä on semmoine palkka sun mielestä mitä sulle pitäisi maksaa?
 

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16905
Paljon sulla on työhistoriaa takana ja mikä ammatti? Mikä on semmoine palkka sun mielestä mitä sulle pitäisi maksaa?
No 2k/kk on aika hyvä pohja alottaa minusta. Sitten sinne 4k/kk 2-5v eteenpäin niin homma toimii! :ahem:
 
Ylös