Jos joku saa palkkaa tästä, niin kerro heti.Mites toi KKWCS?
Saako pölynimurin tyyppikurssista diplomin?Tuli suunniteltua 6 viikon koulutusohjelma. Joka jumalan arkipäivä olen jossakin päin Suomea kouluttamassa.
Jippiajee.
Saa toki, mutta muu riippuu siitä paljonko viettää aikaa maastossa kurssista tositoimissa.Saako pölynimurin tyyppikurssista diplomin?
No ei saa. Saa rintanapin ja mukin.Saako pölynimurin tyyppikurssista diplomin?
Kyllä heruu, kun ensin tyhjentää tuhkiksen asiakkaan lattialle ja sitten kyselee nohevasti, notta missäs on lähin pistorasia, että voi imuroida natsat lattialta. Lisäpisteitä tulee siitä, jos polvet eivät notkahda asiakkaan ilmoittaessa, että sähköt kytketään uudestaan vasta ensi viikolla.Pitää muistaa että W7-50580 on alkuperäinen S-bag ja /HQB on pahvipakattu.
Muuten ei heru natsoja.
Naiset vaan lakoaa edessä kun esittelee noita kurssin jälkeen. Vientiä piisaa.No ei saa. Saa rintanapin ja mukin.
Onko koulutustapahtuma siis Ellivuoressa?Naiset vaan lakoaa edessä kun esittelee noita kurssin jälkeen. Vientiä piisaa.
Juurikin.Onko koulutustapahtuma siis Ellivuoressa?
Niin siis minä niitä mukeja ja rintanappeja jaan. Naisille.Naiset vaan lakoaa edessä kun esittelee noita kurssin jälkeen. Vientiä piisaa.
Noin minä sen ajattelinkin.Niin siis minä niitä mukeja ja rintanappeja jaan.