Tapahtumia & sattumuksia työssä & työpaikalla

Troy

Well-known member
Sijainti
Very Good.
Riskisijoitus! Riskisijoitus! Kohtaa putoaa, pidä kiinni!
Voihan se olla että onkin pätevä toimitusjohtaja ja näkee kasvun mahdollisuuden ihan realistisena. Vaikea kuulopuheella tuomita kun ei tiedä edes toimialaa. Yleisesti ottaen tällaisia uutisia toki toivoo maahan lisää ja paljon! Vahva positiivinen sävy ihmisiin sijoittamisessa.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Voihan se olla että onkin pätevä toimitusjohtaja ja näkee kasvun mahdollisuuden ihan realistisena. Vaikea kuulopuheella tuomita kun ei tiedä edes toimialaa. Yleisesti ottaen tällaisia uutisia toki toivoo maahan lisää ja paljon! Vahva positiivinen sävy ihmisiin sijoittamisessa.
Kerroin vaan siitä, miten meillä kävi. Riskisijoittajat iskivät ja firmaan pumpattiin sijoittajien rahaa ja porukkaa lappasi sisään ovista ja ikkunoista. Tulos ei mennytkään lainkaan ylöspäin vain syöksyi alas ja tuli vitusti potkuja ja YT-ruljanssia. Sittemmin omistajat vaihtuneet ja ollaan "pelastetaan mitä on pelastettavissa tilassa".

Hienoja aikoja.

oldez

Well-known member
Äh... ens maanantaina pitäisi aamusta lentää Norjaan, sieltä illalla Hki-Vantaan kautta Rovaniemelle, pyrähtää seuraavana päivänä syvemmälle Lappiin, illalla lento takaisin kotiin, seuraavana aamuna ajaa pari sataa kilsaa Pirkanmaalle työskentelemään ja illalla kotiin.
Ruotsin reissu elokuulle varattu. Pahoin pelkään että joutuu syksyllä käymään uuden kierroksen Ruotsi, Norja ja UK. Pahimmassa tapauksessa kahdesti. Vuoden vaihteen jälkeen voi olla että joutuu reissaamaan Venäjällekin :/

Lunssila

Well-known member
Tajusin tänään, etten ole toimittanut tilinumeroani työnantajalle palkanmaksua varten. Eipä hänkään ole sitä kaivannut, vaikka työsopimuksessa sovittu palkanmaksuväli on täyttynyt.

No odotellaan. En mä sitä tyrkyttämään rupea, luulee vielä että on rahasta pulaa. Niinkuin toki onkin, mutta ei sen sitä tarvi tietää.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Kokeile kirjottaa sos.mediaan vitun ja perkeleen täyteinen viesti. Jos ne rahat sieltä sitten.

jjv

Arschloch
Oli Italian tehtaan pomo valitellu meijän pomolle kuinka hallin lattian pesuun kuluu niin paljon työaikaa ja puruja. Kyseli onko meillä jotain pyyhkeitä vai millä lattiaa kuivataan. Oli italiaanopelle menny hämmästyksestä spagetiksi kun kuullut että meillä on lattialla semmosia kaivoja joihin vedet voi laapata, oikein viemäriverkostoon siitä menevät.

burb

.
Jokohan aika ois kypsä Al-sedän suurelle palindromikisailulle?
Jaa-a. Mene ja tiedä.
Vaatis ihan uudenlaista paneutumista. Ei multa ainakaan nuo palindromit irtoo aivan tost' vaan. Joutuis ehkä jopa suunnittelemaan ja harkitsemaan mitä kirjoittaa Forumille, kamala ajatus.
Voihan tuollainen repsahtaa tyystin Alivaltiosihteerin kopioinniksi. Huijarit, nuo kus'piät, toivoo ettei jengi hoksaa.
Mä ainakin kokeilisin huijata.

Tuo edellinenkin taisi olla aika suoraan Alkkareista.

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Voi sitä onnea, kun uudeksi kollegaksi pälähti miekkonen, joka on yhtä palindromihullu kuin itsekin olen. Teemme ympäristömme hulluksi kääntämällä koko ajan kaiken mahdollisen ja laatimalla mitä hullumpia ja pidempiä kääntölauseita.

oldez

Well-known member
Voi sitä onnea, kun uudeksi kollegaksi pälähti miekkonen, joka on yhtä palindromihullu kuin itsekin olen. Teemme ympäristömme hulluksi kääntämällä koko ajan kaiken mahdollisen ja laatimalla mitä hullumpia ja pidempiä kääntölauseita.
Mietinkin että mitä Simo Frangen tekee nykyään.

edit. mietin edelleen.

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Hetkinen...ihan kuin joku (burb? yhteiskunta?) olisi muokannut mun quoteani tuossa yllä mutta ihan varma en voi olla. Vai olenkohan vaan tuloillani hulluksi hskoHIIHOO jabajabajabajabajabajabajabajabajabajabaabaabajabajabajabajabajabajabajabajabajabajaba kaksikko mehusteli miehustaan tunisiaaaaaah

Lunssila

Well-known member
Tajusin tänään, etten ole toimittanut tilinumeroani työnantajalle palkanmaksua varten. Eipä hänkään ole sitä kaivannut, vaikka työsopimuksessa sovittu palkanmaksuväli on täyttynyt.

No odotellaan. En mä sitä tyrkyttämään rupea, luulee vielä että on rahasta pulaa. Niinkuin toki onkin, mutta ei sen sitä tarvi tietää.
Kaikkia kuitenkin kiinnostaa, niin päivitän tilannetta: pomo sanoi maksavansa palkan maanantaina ja olin jo antanut tilinumeron.

Huh huh mikä tilanne. Mahtava tilanne.

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Jaa-a. Mene ja tiedä.
Vaatis ihan uudenlaista paneutumista. Ei multa ainakaan nuo palindromit irtoo aivan tost' vaan. Joutuis ehkä jopa suunnittelemaan ja harkitsemaan mitä kirjoittaa Forumille, kamala ajatus.
Voihan tuollainen repsahtaa tyystin Alivaltiosihteerin kopioinniksi. Huijarit, nuo kus'piät, toivoo ettei jengi hoksaa.
Mä ainakin kokeilisin huijata.

Tuo edellinenkin taisi olla aika suoraan Alkkareista.
No kiva. Äsken Kympin Uutisten loppukevennyksessä retsoteli mies, joka osaa puhua ja lukea takaperin. MÄ OON OSANNUT NELIVUOTIAASTA SAAKKA ja paljon nopeammin kuin tuo ko. miekkonen! En oo vaan tiennyt omaavani niin harvinaisen taidon, että silä ihan telkkariin pääsee.

edit: Vieläkin katkeroittaa.

Viimeksi muokattu:

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Mitenköhän tämän taidon saisi muutettua rahaksi ja menestykseksi? Laittamalla palindromivideoita Youtubeen ja seuraamalla Smoukahontasin jalanjälkiä maineeseen?