Tapahtumia & sattumuksia työssä & työpaikalla

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Tollaisella työmotivaatiolla varustettuja jamppoja pyörii työelämässä ja mä joudun kitkuttamaan lähes vapaaehtoishommissa. Tasan käy onnenlahjat.

jjv

Arschloch
Tollaisella työmotivaatiolla varustettuja jamppoja pyörii työelämässä ja mä joudun kitkuttamaan lähes vapaaehtoishommissa.
Kenties minulla ja oldezilla työmotivaatio kohdistuu ns. tuottaviin työtehtäviin...

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Työ kuin työ, en mä oo tottunut erittelemään ja kyseenalaistamaan.
Mä voin mennä tuuraamaan sua sinne ulkomaan komennukselle.

Örfil

Guest
Joo, Alppua komppaan. Vähän sama kuin naimahommissa suostuis vaan sisääntyöntö-osuuteen ja skippais tylsän ulosvedon.

Olipas muuten surkea vertaus :eek:

oldez

Well-known member
Kenties minulla ja oldezilla työmotivaatio kohdistuu ns. tuottaviin työtehtäviin...

Eipä juuri, ainakaan täällä, mutta vähiten kiinnostaa tapahtumat joissa pitäisi verkostoitua entuudestaan tuntemattomien kotimaisten ja ulkomaisten henkilöiden kanssa.

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Me jahdattais vielä keihäillä biisoneita, jos ei työntekijät koskaan ois kyseenalaistanu hommien mielekkyyttä.
Mä en ole koskaan jahdannut keihäällä biisonia, olenko jäänyt paljosta paitsi?

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Et sä nyt varsinaisesti sellaistakaan kuvaa ole itsestäsi antanut, ettäkö kohdiatuisi edes niihin.
Mitä en toki pidä huonona asiana.

jjv

Arschloch
Et sä nyt varsinaisesti sellaistakaan kuvaa ole itsestäsi antanut, ettäkö kohdiatuisi edes niihin.
Mitä en toki pidä huonona asiana.
Oon aina pyrkiny noudattamaan pääkonttorin ohjeistusta positiivisesta laiskuudesta. :frank:

Sue_me

Well-known member
Palkitsevaa pistää täppä väärään kohtaan täysin toisarvoista/turhaa tehtävää suorittaessa ja tehdä pari tuntia töitä, että saa asiat ns. kuntoon.

Nimim. atk asian tuntija

jjv

Arschloch
Täydellinen hetki lähteä viikon lomalle. Sen verran vituiks meni viikon hommat, etten ehtiny edes torstaille merkittyjä töitä aloittaa vaan loput siirtyi ensi viikolle joka ennestäänkin näytti kiireiseltä. Yksi äijä vieläpä mahdollisesti koko ensi viikonkin saikulla, saa töissä olevat jätkät painaa PERÄSUOLI PITKÄNÄ duunia. Yksi äijä kutsuttiin tällä viikolla lomilta töihin, mä mainitsin jo ajoissa, että oon sitte koko viikon lomalaitumilla kaukaisilla, ei tartte soitella.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Viimeksi tein töitä finanssialan parissa lainattuani taas kerran 20€ kaverille. CV:n jos tekisin noista, niin varmaan saisin töitä jonakin sijoitusneuvoksena Karbialta.