Antsa Rieppo
Well-known member
Oj, tänään tuli asiakkaan kanssa kehuja, että mulla oli kuulema ihan hyvät jutut friba-kisoissa.My man.
Pestautuisin Salmisen vänkäriksi ellei sillä ois niin huånåt jutut.
Oj, tänään tuli asiakkaan kanssa kehuja, että mulla oli kuulema ihan hyvät jutut friba-kisoissa.My man.
Pestautuisin Salmisen vänkäriksi ellei sillä ois niin huånåt jutut.
Ei ole onneksi käyntikortteja. Jo kolmas titteli vuoden sisään, eikä ainakaan suunnitelmien mukaan pitäisi jäädä tähän.Menee käyntikortit uusiksi. :nope:
*facepalm*Oj, tänään tuli asiakkaan kanssa kehuja, että mulla oli kuulema ihan hyvät jutut friba-kisoissa.
Ihan positiivarifiilarit jäi duunipäivästä vaihteeksi. Tuntuu asiat menevän uran suhteen suunnitelmien mukaan ja ensi vuoden alusta pitäisi aloittaa uusissa vaativimmassa hommissa. Itse työt taas menee ihan päin helvettiä. Mitään ei saa aikaiseksi ja kaikki venyy.
Taannoin oli hieman samanlainen tilanne. Kollega toi koiranpentunsa duuniin. Koiruli kävi lounasaikaan tutkailemassa tyhjiä työhuoneita. Löydettyään ensimmäisen miehitetyn huoneen koira otti katsekontaktin pöytänsä ääressä olleeseen huoneen haltijaan ja tuiman tuijotuksen kera väänsi aimo ripulit kynnykselle. Voi sitä huudon määrää. Aika hupaisaa oli.Työtoveri toi bernhardilaisen koiransa kustannuspaikalle päiväksi. Lounasaikaan koira hätääntyi/protestoi/oli muuten vaan nuija ja kusaisi eteisaulaan. Varmaan ämpärillinen tuli. Puolet lorahti laminaatille ja puolet imeytyi Lindströmin vaihtomattoon. Se on pentu kuulemma vielä, vaikkakin jo iso.
Hyvä ystäväni Remppuli kompensoi tilanteen.Ei nyt varsinaisesti pääse koirakuume iskemään, ei.
Ovat vähän kuin vauvoja siis. Koirat ovat vain paljon sympaattisempia.Koirat tuottavat omistajalleen sekä ympäristölleen suuren määrän iloa, kuolaa, kusta ja paskaa. Oivia elukoita!
Koiralta voi leikata pallit pois. Vauvalta ei oikein kehtaa.Ovat vähän kuin vauvoja siis. Koirat ovat vain paljon sympaattisempia.
Vauvat useimmiten kasvavat ja kehittyvät omatoimisiksi sekä vaivattomiksi eritteidensä suhteen. Koira ei kehity tuossa suhteessa yhtään elinkaarensa aikana.Ovat vähän kuin vauvoja siis. Koirat ovat vain paljon sympaattisempia.
Kehittyvät kyllä. Ei meillä ainakaan koirat sisälle tee tarpeitaan.Vauvat useimmiten kasvavat ja kehittyvät omatoimisiksi sekä vaivattomiksi eritteidensä suhteen. Koira ei kehity tuossa suhteessa yhtään elinkaarensa aikana.
Hankit työttömän koiran.Kehittyvät kyllä. Ei meillä ainakaan koirat sisälle tee tarpeitaan.
Jos ne alkaisivat käymään itse lenkillä, yksi syy miksi pitää koira, häviäisi. Samoin jos ne kävisivät töissä ja hankkisivat ruokansa itse, kenen kanssa mä sitten päivät viettäisin?
Mietippä sitä, kato!
Meillä oli aika samanlainen tapahtuma tässä taannoin. Tosin ei ollut pentu kysessä ja meillä maksetaan lomarahat.Taannoin oli hieman samanlainen tilanne. Kollega toi koiranpentunsa duuniin. Koiruli kävi lounasaikaan tutkailemassa tyhjiä työhuoneita. Löydettyään ensimmäisen miehitetyn huoneen koira otti katsekontaktin pöytänsä ääressä olleeseen huoneen haltijaan ja tuiman tuijotuksen kera väänsi aimo ripulit kynnykselle. Voi sitä huudon määrää. Aika hupaisaa oli.
Hankit työttömän koiran.
Komp.Ovat vähän kuin vauvoja siis. Koirat ovat vain paljon sympaattisempia.