FO110K
Banned
700€/kk viittaa peruspäivärahaan joka on täysimääräinen + ylläpitokorvaus.Kyllä 700€/kk on parempi kuin 300€/kk
Eli se maksetaan ihan normisti KELA:n kautta, ei siinä sossulla ole mitään tekemistä.
700€/kk viittaa peruspäivärahaan joka on täysimääräinen + ylläpitokorvaus.Kyllä 700€/kk on parempi kuin 300€/kk
Onko sulla vieläkin työhakemuksessas osoite sun irc-galleriaprofiiliin?Opittu aikaa sitten parin vuoden työvalmennuksessa tarpeeksi hyvin ja mulla on aika kivat hakemuspohjat muutenkin.![]()
No asia varmaan näin.700€/kk viittaa peruspäivärahaan joka on täysimääräinen + ylläpitokorvaus.
Eli se maksetaan ihan normisti KELA:n kautta, ei siinä sossulla ole mitään tekemistä.
Aattelin kyllä poistaa sen pian.Onko sulla vieläkin työhakemuksessas osoite sun irc-galleriaprofiiliin?
Jos se on työkkärin järjestämä, on siellä ihan 100-varmasti mukana työnhaun valmennus yhtenä osana.Tää on kyllä erilaista kurssia... Sellaiselle jolla on tullut kallovamma ja joka on vaikeuttanut työn saamista.
Niitä taitoja voi kartuttaa lisää. Eikä tuo sun mainostama koulutuskaan toimi niinkuin Pleikkarilla, että kun on "achievement unlocked" niin se pysyy auki. Eikös sun edellinen oman alan duuni loppunut siihen, kun homma ei sujunut?No pistän asiat tärkeysjärjestykseen ja aletaan pähkäilemään vaan itse niitä työpaikkoja ja sitä alaa mikä sopii parhaiten mun taidoille.
En tietenkään koska sille ei mitään syytä. Valitettavasti työkkärissä niillä on se asia tiedossa ja jankuttavat usein siitä vaikka minusta ei pitäisi koska olen itsestäni 100% terve.Sitä suuremmalla syyllä käytte samat asiat läpi. Et kai ole maininnut työhaastatteluissa tosta vammasta? Meinaan, kun jotkut työnantajat eivät ehkä sen takia uskalla sua palkata. Sad but true.
Suoraansanoen ei olisi koskaan pitänyt peruskoulun jälkeen valita tuota alaa koska se ei ollut lopulta mun juttu ollenkaan. Olis pitäny kaverin tapaan siirtyä vaikka esim datanomiksi silloin ekan amisvuoden jälkeen vuonna 2005 kevät-talvella.. Mutjoo.Eikös sun edellinen oman alan duuni loppunut siihen, kun homma ei sujunut?
Ensin on perseestä, kun ei tee mitään, ja sitten on perseestä kun tekee väärin?Noista työkkärin kursseista ei ole mitään hyötyä. Itse niissä aikoinaan tuli pyörittyä ja Kouvo on aivan oikeassa, että samat asiat käydään joka vitun kerta läpi. Kun sulta kysytään mitä duunia suostut tekemään, niin suosittelen vastauksesksi, että ihan mitä vaan. Sossun tuista on otettu päältä jo verot pois. Luulis sun ton tietävän.
Mun käsittääkseni ne on suurinpiirtein samoja täälläkin, ehkä satasen korkeampia, ei enemmän.edit. siis en tiedä mitä lähtöpalkat pk-seudulla on, jotenka en ota kantaa noihin %-eroihin mutta nuo lukemat on Pirkanmaalla aika normaaleja lähtöpalkoissa.
Että suositellaan tällaista kuntoutuskoulutusta mutta ei välttämätöntä.. Mun kohdalla vaan kun jo pidemmän aikaa "tyhjäkäyntia" niin suositeltavaa.Mitäs lääkärit sanoo? Heidän mielipiteensä se tärkein on. Tulee tosta mieleen juttu, mikä oli pari päivää sitten uutisissa, että joissain kaupungeissa työkkäri ei anna tukia, koska heidän mielestään hakijalla on mielenterveys ongelmia. Ilman lääkärin konsultointia on tehty noi päätökset.
Eli siis ala johon sulla on koulutus ei olekaan sun juttu, etkä siinä tehtävässä pärjää.Suoraansanoen ei olisi koskaan pitänyt peruskoulun jälkeen valita tuota alaa koska se ei ollut lopulta mun juttu ollenkaan.
Huomaatko mitään ristiriitaa näissä?Joni sanoi:No mutta kun on jo ammatti ja työhistoriaa(+ täydelinen ikä) niin sit on "etuoikeutettu" saamaan hyvää palkkaa. Muuten se olisi epäoikeuden mukaista!
OK.Mun käsittääkseni ne on suurinpiirtein samoja täälläkin, ehkä satasen korkeampia, ei enemmän.
Samaa mieltä, kaikki kokemus on tuossa kohtaa Jonille plussaa. Hyöty noista kursseista tosin on munkin mielestä aika pieni...Ensin on perseestä, kun ei tee mitään, ja sitten on perseestä kun tekee väärin?
Minusta jo tuokin ihan plussaa, jotta jotain, vaikka tuskin mitään hyödyttääkään.
Tuollaisessa tapaukseesa, (siis jos ei ole diagnisoitua mielenterveysongelmaa), niin rikosilmoitus kunnianloukkauksesta ja kunnon korvausvaatimukset päätöksentekijälle.. Tulee tosta mieleen juttu, mikä oli pari päivää sitten uutisissa, että joissain kaupungeissa työkkäri ei anna tukia, koska heidän mielestään hakijalla on mielenterveys ongelmia. Ilman lääkärin konsultointia on tehty noi päätökset.
Tampereellahan tuo oli.Tuollaisessa tapaukseesa, (siis jos ei ole diagnisoitua mielenterveysongelmaa), niin rikosilmoitus kunnianloukkauksesta ja kunnon korvausvaatimukset päätöksentekijälle.
En huomaa. Koulutus on aina koulutus ja aina parempi kuin vain pelkkä peruskoulun käynyt!Huomaatko mitään ristiriitaa näissä?
missed the point by a HUGE margin...En huomaa. Koulutus on aina koulutus ja aina parempi kuin vain pelkkä peruskoulun käynyt!![]()