Tapahtumia & sattumuksia työttömänä ollessa

Renessanssinero

Perusfeidaaja
Liittynyt
23.4.2005
Viestit
4946
Sijainti
Vantaa
Tämä topic on jälleen ajankohtainen usean kuukauden ajan. Tänään ostan Vihdin pienkone -liikkeestä uuden moottorisahanketjun ja lähden metsään sahaamaan pätkiksi yhden kaatuneen koivun.
 

Renessanssinero

Perusfeidaaja
Liittynyt
23.4.2005
Viestit
4946
Sijainti
Vantaa
Täytin tänään ansiosidonnaisen työttömyyspäivärahahakemuksen kahden viikon ajalta. Toimitan sen postilaatikkoon joko tänään tai huomenna.
 

Örfil

Guest
Kappas, meikäläisen kassa vaatii minimissään neljän viikon jaksoa.
 

Renessanssinero

Perusfeidaaja
Liittynyt
23.4.2005
Viestit
4946
Sijainti
Vantaa
YTK:ssa voi ensimmäisen hakemuksen täyttää kahdelta viikolta. Seuraavat hakemukset neljän viikon välein.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Ensimmäinen lappu täytetään kahdelta viikolta, seuraavat neljän viikon välein. *tietää*
 

Örfil

Guest
Mutta sisimmässäsi sen tiesit ja tunsit, eikö niin?
 

Renessanssinero

Perusfeidaaja
Liittynyt
23.4.2005
Viestit
4946
Sijainti
Vantaa
Huomenna matkaan viikoksi firman Vihdissä sijaitsevalle vuokramökille. Vuonna 1985 valmistunut hirsimökki järven rannalla. Toinen mökki on vähän matkan päässä ja yhteinen rantasauna hieman etäämmällä. Sähköt on, hella, jääkaappi ja pallogrilli, ulkohyyskä ja kantovesi järvestä sekä lähteestä. Viikosta veloitetaan 150€. Itse pidän hintaa ihan kohtuullisena.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26882
Oishan meilläkin liiton kautta saatavilla mökki viikoksi 70 eurolla. En lähtisi sinne korpeen, vaikka mulle maksettaisiin seittemänkymppiä vuorokaudessa.
 

jupla

Well-known member
Liittynyt
30.6.2005
Viestit
12416
Sijainti
Kurjala
Oishan meilläkin liiton kautta saatavilla mökki viikoksi 70 eurolla. En lähtisi sinne korpeen, vaikka mulle maksettaisiin seittemänkymppiä vuorokaudessa.
Ristiriitainen persoona on jjv, epäsosiaalinen ihmisvilinässä viihtyvä.

Itsekään en ole koskaan edes yrittänyt saada firman tai liiton mökkiä vuokratuksi, vaikka tilaisuuksia olisi ollut. Ehkä olen hölmö.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26882
Ristiriitainen persoona on jjv, epäsosiaalinen ihmisvilinässä viihtyvä.
Ihmisvilinässä saa yleensä olla rauhassa. Mieluummin kävelen isossa vieraassa kaupungissa kuin entisessä kotikunnassa, jossa saa koko ajan kyttäillä tuleeko tuttuja vastaan ja pahimmillaan en tunnista kekä ne o, mut ne tunnistaa minut. Mutta metsään en mene, jos ei ralli. Mukulana joutui viikonlopuksi marjastusreissuun ym. keskelle metikköä ja sitä tylsyyttä ois voinu leikata Moralla.

Eipä lähteny isäukkokaan enää tänä kesänä Lappiin kaverinsa vuokramökille. Sen kaveri vuokraa joka kesä pariksi viikoksi erämaamökin ja möllöttää siellä yksin, vaimonsa jää kotiin. Isä on sitä käynyt muutamana kesänä morjenstamassa, mut sanonu kahden yön olevan hänelle tarpeeks. Sekin erämaamöllöttäjä on kummallinen hiljaisuuden tavoittelija: sillä on kuulemma radio päällä yötä päivää, ulkonakin niin kovalla, että kuuluu joka puolelle tonttia.
 

DW

2009-2016
Liittynyt
13.5.2009
Viestit
6137
Olin jo hetken ihan haltioissani, että PuPö on saanu kenkää, petyin.

OT:tä tarjoilee ja aika pahasti. Voisko sille lyyä edes bannia vähän, jooko?
 

Örfil

Guest
Näin vanhemmiten alan ymmärtämään sitä tarvetta, että voisi mennä jonnekin helvatan korpeen pariksi viikoksi möllöttämään. Ihan yksin. Tosin koera olis hyvä olla kaverina. Se ei liikoja hölise.
 

DW

2009-2016
Liittynyt
13.5.2009
Viestit
6137
Pari viikkoa varmasti menee vielä, mut pari vuotta korvessa, tai kuutiossa tekee aika häjyä jo. Toikin aihettakin sivuten.


On tuskaa se...nimenomaan yksin
 
Ylös