Renessanssinero
Perusfeidaaja
Ensimmäinen päivärahahakemukseni on käsitelty.
Ja huomenna maksupäivä. Eikä tullut uudelleenlaskentaa. Ihan jees.Ensimmäinen päivärahahakemukseni on käsitelty.
Jos joku löytää "Vuoden kommentti 2016" toikin, tämän voisi quotata sinne.Jos Hartsa joskus jää työttömäksi, tulisi hänelle maksaa päivärahan sijasta yörahaa.
oisko se sitten korotettua päivärahaa? Yölisät, nääs.Jos Hartsa joskus jää työttömäksi, tulisi hänelle maksaa päivärahan sijasta yörahaa.
Se olikin työkaverin naapurin hirsihuvila. Kaikilla mukavuuksilla ja puulämmitteinen sauna Saimaan rannalla. Tuli saunottua ja grillattua kolmena iltana peräkkäin. Olutta myös juotiin, mutta kohtuudella. Pyysivät käymään toistekin. Lähes tiettömän taipaleen takana oli.Huomenna lähden Lappeenrantaan tai oikeastaan Savitaipaleelle työkaverin kesämökille.
Kyllähän poliisintappaja on tietyissä piireissä kova sana. Eipä niistä sen enempää. Ei välttämättä mitenkään valtiollisen hyvinvoinnin puolesta toimi he. Lain.Fanitatko Jormaa?
Munaa se oli vailla.Kipaisin työhaastatteluun 4. kerrokseen. Kolmosessa oli alkamaisillaan Tampereen Tanssijoiden tapaaminen. Nutturatukkainen hippipoika piti mulle ovea auki, kun huomasi mun lähestyvän.
Näytänkö siis todellakin uskottavalta tanssijalta?
Sähän teputit kuin Michael Flatley systerin luona, kun vessa oli varattuna.Kipaisin työhaastatteluun 4. kerrokseen. Kolmosessa oli alkamaisillaan Tampereen Tanssijoiden tapaaminen. Nutturatukkainen hippipoika piti mulle ovea auki, kun huomasi mun lähestyvän.
Poistuessani mut käytävässä pysäyttää ryhmä nuoria tanssijattaria, jotka kyselevät paikan wifi-salasanaa. Ei kai siinä.Kipaisin työhaastatteluun 4. kerrokseen. Kolmosessa oli alkamaisillaan Tampereen Tanssijoiden tapaaminen. Nutturatukkainen hippipoika piti mulle ovea auki, kun huomasi mun lähestyvän.
Munaa ne oli vailla.Poistuessani mut käytävässä pysäyttää ryhmä nuoria tanssijattaria, jotka kyselevät paikan wifi-salasanaa. Ei kai siinä.