Tapahtumia & sattumuksia työssä & työpaikalla

Läskeistä voi heittää vitsiä, koska niiden täytyy olla lepposia, eikä ne viiti pistää vastaan. Itkevät vaan vessassa. Omistakin läskeistä.

Portsari lyllertää DJ:n luo illan ollessa kuumimmillaan ja äkertää, että voisiko herra levylässy "soittaa jotain siantappomusiikkia, että lähtisivät nuo saatanan muslimit täältä helvettiin."
Ei kai siinä.

Olin tarinan hahmoista toinen.

Muslimeilla ei käsittääkseni ole sen kummemin siantappamista vastaan kuin muillakaan?

Ihan hito tyhmä portsari siis.

Portsari lyllertää DJ:n luo illan ollessa kuumimmillaan ja äkertää, että voisiko herra levylässy "soittaa jotain siantappomusiikkia, että lähtisivät nuo saatanan muslimit täältä helvettiin."
Ei kai siinä.

No, lähditkö helvettiin?

Toinen vaihtoehto olisi kysyä portsarilta sarkastista äänenpainoa peitellen "Ai? Kukas ne päästi sisään?"

Tuo oli oikeasti mielessä mutta jotenkin sitä ei tässä työtilanteessa halua tahi jaksa olla ponnekas. Voi vielä olla, että haluavat vähemmän suvakin tiskijukan sinne.

Käyttääks levyohjastajat nykyisin noita spotifyjä tms. striimijuttuja?

Työpaikalle ei tule taaskaan lämmintä vettä. Suuri mysteeri on miks muutaman kerran vuodessa on päiviä jolloin ei vaan mistään hanasta tuu lämmintä vettä. Se saattaa korjaantua jo päivän aikana. Menee ylimääräistä aikaa tuotannossa veden lämmittämiseen mut järkyttävintä on et joutuu paskalla käydessä pesemään reikänsä kylmällä vedellä :mad_old:
Pitäis soittaa Amnestylle.

En ole muistaakseni ikinä käynyt työpaikalla & -aikana nk. täysistunnolla. Sen autuuden olen säästänyt ilomielin kotiin kera vessaluettavan.

Ihme multitaskaaja. Kun minä paskon, minä paskon. Siitähän menee nautinto jos muuta härvää.
Ja nautinto on suurin kun istuntoajasta saa täyden palkan.

Ei kai siinä.

Portsarin hommiin pääsyvaatimus oli muistaakseni toljottava katse, vähän tukkaa ja että osaa sanoa kolme kertaa nopeasti peräkkäin "ählämi".