Tapahtumia & sattumuksia työssä & työpaikalla

Kuten aiemmin mainittu, ollaan kerätty kolehti deejiille ja pyydetty ostamaan uusi levy.
80-luvulla, kun bailaaminen oli elämäntapa ja monet DJ:t tuttuja, tuli toisinaan vietyä ravinteliin omat maxisinglet mukana, että soita vaikka noista, niin ainakin jotkut tanssii (minä ja kaverit). Ne kyllä muutenkin tiesi millä biiseillä sen meidän porukan saa lattialle.

Aamupunttisalia par'aikaa. Alkaa vasta klo 7 amppari. Ja möykkääviä kakaroita häiritsemässä unia. Alkais jo koulut.

80-luvulla, kun bailaaminen oli elämäntapa ja monet DJ:t tuttuja, tuli toisinaan vietyä ravinteliin omat maxisinglet mukana, että soita vaikka noista, niin ainakin jotkut tanssii (minä ja kaverit). Ne kyllä muutenkin tiesi millä biiseillä sen meidän porukan saa lattialle.

Ans ku arvaan. Poikaporukalla villejä dancemuuveja ja pääsääntöisesti selvinpäin?

Sukat kastuivat töissä. Jumaleisson mikä tulva.

Sukkaepisodi jatkui. Eilen pesin ne sukat, mutta kun hotellihuoneessa ei ole mitään lämpeävää, niin märäthän ne sukat oli ja olin excelöinyt että pitäis tänään vielä käyttää samoja sukkia.

Hiustenkuivaajalla sitten sai sukat kuivaksi. Tänään pitää olla tarkkana, ettei jätä autoa parkkipaikalle kaivon kohdalle, ettei käy kuten eilen, jolloin noin 5 cm vesipatja ympäröi autoni.

Siitä en tiedä, mutta liiton korvaukset napsahtaa ihan makuuasennosta näpytellen. Tämän helpompaa ei rahanteko voi olla!
Minusta se on väärin, että liiton ja kassan rahat on rajattu 500 päivään. Niiden pitäisi olla voimassa kuolemaan asti kuten eläkkeenkin. Eihän eläkkeeltäkään putoa millekkään peruspäivärahalle. Työttömiä sorsitaan tässä nyt kyllä oikein rankasti.

Viimeksi muokattu:
Minusta se on väärin, että liiton ja kassan rahat on rajattu 500 päivään. Niiden pitäisi olla voimassa kuolemaan asti kuten eläkkeenkin. Eihän eläkkeeltäkään putoa millekkään peruspäivärahalle. Työttömiä sorsitaan tässä nyt kyllä oikein rankasti.

Ja pitäisi maksaa käteisellä eikä tilille!