Tapahtumia & sattumuksia työssä & työpaikalla

22 vuoden kuluttua asetelmat ovat kääntyneet päälaelleens ja eläimet kasvattavat ihmisiä häkeissä parkitakseen niiden nahkat asusteikseen.

Örfilille jälleen ikäviä uutisia, työtä on sen verran paljon, että kausi kestää 21.6 asti. Mä oon tosi pahoillani sun puolesta, sori.

Teikäläistähän harmittaa, kun on tollanen firma, joka tarjoaa työtä. Siks mä olen aina pahoillani sun puolesta, kun firmassa tapahtuu jotain.

Niin vai harmittaisikohan siinä se eläinten surkea kohtelu ja kohtalo? Täysin epäeettinen elinkeino, oli miten laillista tahi työllistävää vain.

Jos jonkun elinkeinon oikeutus on pelkkä "työpaikat" niin kummeksun suuresti sitä, ettei ihmisistä saa tehdä enää saippuaa ja lampunvarjostimia, koska *työpaikat*

Esimerkki on yliampuva, mutta suuntaa antava.

Ens perjantaina Lahessa keharit eli keket. Nyt pitää antaa kahden kollegan nimet jotka sitten arvioi, miten toimin konsernin strategian ja arvojen mukaan. Voe luoja. Itselle on napsahtanut pomon ja yhden naiskollegan arviointi.

Hyvä että se Veskun paikka tulee täytettyä. Tekemätön työ siellä odottaa tekijäänsä.