Tapahtumia & sattumuksia työssä & työpaikalla

Piti klo 11 alkaa koulutus ja karkasin vähän hätäiseen edelliseltä asiakkaalta. Nyt hörpin kaffet Pressossa ja odottaa käkin.

Imuri-lepo-imuri-lepo-imuri käteen ota! Imuri - käynnistä, lepo!

Olin tänään töihaastattelussa ensikertaa vuosiin.
Kakkoskierrokselle päästiin ja kolme niitä on kaikkiaan.
Jännä nähdä onko alan vaihto edessä vai ei.

Olisiko vaikka ei tuo paikka tärppäisikään? Et kai sä "kännissä ja läpällä" harkitsisi alan vaihtoa pelkän yhden työpaikan takia, vai...?

Olin tänään töihaastattelussa ensikertaa vuosiin.
Kakkoskierrokselle päästiin ja kolme niitä on kaikkiaan.
Jännä nähdä onko alan vaihto edessä vai ei.
Minä jäin kerran neljännen kierroksen jälkeen toiseksi, kun ottivat "ylikoulutetun" pestiin, vaikka minulla oli parempi kokemus ja pätevyys. Myöhemmin kuulin että valittu ei ollut kyseisessä firmassa vuottakaan. Minulla taas kuviot menivät pian tuon hakemuksen jälkeen täysin uusiksi ja tilanne oli kokonaisuudessaan osaltani parempi niin kuin sattui käymään.

Minä jäin kerran neljännen kierroksen jälkeen toiseksi, kun ottivat "ylikoulutetun" pestiin, vaikka minulla oli parempi kokemus ja pätevyys. Myöhemmin kuulin että valittu ei ollut kyseisessä firmassa vuottakaan. Minulla taas kuviot menivät pian tuon hakemuksen jälkeen täysin uusiksi ja tilanne oli kokonaisuudessaan osaltani parempi niin kuin sattui käymään.

Kai sä lähetit "ylikoulutetulle" vähintään kiitoskortin?

Eräs työtoveri oli todennut tässä päivänä muutamana, että hänellä ei ole elämässä jäljellä enää mitään muuta kuin päihteet.