Tapahtumia & sattumuksia työssä & työpaikalla

Tsempit ITG:lle.
Kuuluuko tuo sovittelijan rooli toimenkuvaan?
Jos ei, niin rajansa on silläkin mitä sun kannattaa asian vuoksi kestää.
Jos kuuluu, niin sitten se rooli on hoidettava parhaalla mahdollisella tavalla, mutta rajansa on silläkin mitä sun kannattaa asian vuoksi kestää.

Isommat pomot, liitot sun muut on sitä varten että hoitavat erinäisiä tapahtumia ja sattumuksia. Niille maksetaan siitä.

Mä veikkaisin syiksi miksi tämä kuuluu ITG:lle olevan 4:eljä sanaa:
Pää, luottamus ja mies.

Juu, veikkaisin samaa.
Mut miesluottamuspääkin voi pyytää ja saada jeesiä muualta, jos omat keinot alkaa olemaan käytetty. Ja tilanne niin tulhetunut, ettei itse enää voi olla työpaikallaan.

Oho, kirjoitusvirhe. En jaksa korjata.

Jos kuuluu, niin sitten se rooli on hoidettava parhaalla mahdollisella tavalla, mutta rajansa on silläkin mitä sun kannattaa asian vuoksi kestää.

Isommat pomot, liitot sun muut on sitä varten että hoitavat erinäisiä tapahtumia ja sattumuksia. Niille maksetaan siitä.

Juu, veikkaisin samaa.
Mut miesluottamuspääkin voi pyytää ja saada jeesiä muualta, jos omat keinot alkaa olemaan käytetty. Ja tilanne niin tulhetunut, ettei itse enää voi olla työpaikallaan.

Oho, kirjoitusvirhe. En jaksa korjata.

Komp.

Vaikea ymmärtää miten aikuiset ihmiset voi työpaikalla ajautua moiseen pisteeseen.

Tunti turpaan. Ensin keskenään ja sen jälkeen porukalla jos ei auttanut.

Kuuluu.

Isommat pomot ja liiton sovitteluhenkilö ovat olleet asiassa mukana. Ei juurikaan edistystä ole havaittavissa. Sun muita ei vielä ole ollut mukana neuvotteluissa.

Vaikea ymmärtää miten aikuiset ihmiset voi työpaikalla ajautua moiseen pisteeseen.

Tunti turpaan. Ensin keskenään ja sen jälkeen porukalla jos ei auttanut.

Ajallinen aikuisuus ja henkinen aikuisuus ovat varsin eri asioita.

Meillä on yksi vajaa parikymppinen työharjoittelija, joka on paljon fiksumpi, kun neljä - viisi noin 25-vuotiasta vakituista työntekijää yhteensä.

Minäkin olen melko vajaa. Voisin siis sopia hyvin ITGn puljuun.

Siis alle kaksikymppinen. *tirsk*

Ja muutahan tänne länsirannikolle ja tule meille töihin.

Järjestelmällisyys, säännöllisyys, teknisen alan koulutus, tekniikantuntemus, erilaisten ohjelmointitaitojen perusteiden hallitseminen ja tietotekninen osaaminen katsotaan eduksi.

Mää voi opettaa työnteon perusteet. *peuks*

Siis alle kaksikymppinen. *tirsk*

Ja muutahan tänne länsirannikolle ja tule meille töihin.

Järjestelmällisyys, säännöllisyys, teknisen alan koulutus, tekniikantuntemus, erilaisten ohjelmointitaitojen perusteiden hallitseminen ja tietotekninen osaaminen katsotaan eduksi.

Mää voi opettaa työnteon perusteet. *peuks*

Veikkaan että kouvo ei saanut ihan kuutta oikein.

Alan koulutusta on niin paljon, että kävin mm Raumalla AMK-pääsykokeissa ja sain Hyväksytty-merkinnän jostain ohjelmoinnista lukiossa 15v sitten.

Itse myös PLM:nä tiedän minkälaista paskaa noi työpaikkariidat on. Voimia ITG:lle.

Aika yllättävä tieto. Täällä vaikutat hiukan äkkipikaiselta?

Suvussani on ollut ja on edelleen useita luottamus- ja pääluottamushenkilöitä.

Aika yllättävä tieto. Täällä vaikutat hiukan äkkipikaiselta?

Suvussani on ollut ja on edelleen useita luottamus- ja pääluottamushenkilöitä.

Olen joskus äkkipikainen, mutta noissa asioissa varmistan, että kaikki menee pykälien mukaan. Kai mä olen ihan hyvin hoitanut hommat, kun duunikaverit halusi mun jatkavan ilman mitään vaaleja yksimielisesti.