Tapahtumia & sattumuksia työttömänä ollessa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Renessanssinero
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Huomenna lähden Lappeenrantaan tai oikeastaan Savitaipaleelle työkaverin kesämökille.
Se olikin työkaverin naapurin hirsihuvila. Kaikilla mukavuuksilla ja puulämmitteinen sauna Saimaan rannalla. Tuli saunottua ja grillattua kolmena iltana peräkkäin. Olutta myös juotiin, mutta kohtuudella. Pyysivät käymään toistekin. Lähes tiettömän taipaleen takana oli.

Olen ollut muutaman päivä elämässäni työttömänä. Valmistumiseni jälkeen kesällä -96 ajattelin, että vähän voisi "lomaa" pitää. Soittivat sitten, että tulisinko töihin.

Kipaisin työhaastatteluun 4. kerrokseen. Kolmosessa oli alkamaisillaan Tampereen Tanssijoiden tapaaminen. Nutturatukkainen hippipoika piti mulle ovea auki, kun huomasi mun lähestyvän.
Näytänkö siis todellakin uskottavalta tanssijalta?

Kipaisin työhaastatteluun 4. kerrokseen. Kolmosessa oli alkamaisillaan Tampereen Tanssijoiden tapaaminen. Nutturatukkainen hippipoika piti mulle ovea auki, kun huomasi mun lähestyvän.

Munaa se oli vailla.

Sähän teputit kuin Michael Flatley systerin luona, kun vessa oli varattuna.

Poistuessani mut käytävässä pysäyttää ryhmä nuoria tanssijattaria, jotka kyselevät paikan wifi-salasanaa. Ei kai siinä.