Tapahtumia & sattumuksia urheilun seuraamisessa kotona, TV:ssa ja paikanpäällä.

Lunssila

Well-known member
Laitan aina television äänettömälle kun Kaisa Mäkäräinen tulee ampumaan.

jupla

Well-known member
Sijainti
Kurjala
Mulle ampumahiihto ja lentopallo Suomen pelatessa on jostain syystä liian jänskiä lajeja. En tiedä mikä siinä on.
Ammunta olympialaisissa tuppaa olemaan itsellenikin ihmeen jännää. Vaikkei suomalaisia olisi loiskimassa. Ehkä johtuu siitä, että olin itsekin tarkk'ampuja.

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Tojon otsakkeeseen olisi voinut lisätä vielä radiosta käsin autossa. Olisin kertonut painavan sanan Mikko Hannulasta.

Lunssila

Well-known member
Kouvolan tämän päivän ravien 11.:ssä lähdössä noin 600 metrin jälkeen kuului kaljakatsomosta asiantunteva neuvo kuskille: "Nyt Raivio HERÄTYS!"

Onneksi Pauli oli hereillä ja voitti lopulta lähdön keulasta turpakarvan mitalla.

BudLightJaguar

Well-known member
Sijainti
Salo
Tämä on jäänyt ikuisesti mieleen: Eletään vuotta 1998 ja yleisurheilun Helsinki GP stadikalla. Isän GSM-puhelin soi kesken kilpailujen, hurtta lähti jäniksen perään eikä tullut takaisin. Ei muuta kuin kotiin ja etsimään, kymppitonnin juoksu jää näkemättä.

Sinä iltana Haile Gerbeselassie juoksee kymppitonnin ME:n ja telkkarin avatessa tämä juoksee kunniakierrosta Etiopian lippuun pukeutuneena.

PS: Hurtta oli itse suunnistanut kotiin ja oli kaivanut montun takapihalle kun ei päässyt sisään.

Zoe

Maagikko, noituja
Sijainti
Nollola
Eksyin puolivahingossa kanavalle, kun alkamassa oli Wimbledon-mittelö Dustin Brown vs. Rafael Nadal. Ajattelin katsoa vain vähän alkua, mutta eihän tuota matsia voinut kesken jättää! Omintakeisella tyylillä pelannut Brown aiheutti sensaation päihittämällä Nadalin, ja ottelu oli viihdyttävin naismuistiin. :ahem:

burb

.
Oon varmaan kuukausisotalla miettiny että onko Zoe nainen vai mies. Tästä sanavalinnasta päättelen että nainen. Ellei sitten ollut hassuttelua. Oletan ettei ollut.

Helvetti, kun asia on painanut mieltä. Jotenkin koko homma vaan kasvoi mun päässä niin isoksi ettei siitä enää saanut otetta. Nyt on kyllä helpottunut olo. Ja tuntuu tälleen jälkikäteen hassulta että epävarmuuden olis voinut poistaa niin helposti, yhdellä kyssärillä. Ei sitä vaan hoksaa yksinkertaisinta ratkaisua kun on sokaistunut asian massiivisuudesta.

Pasila, Porilaisten Marssi.

lfb

Flavio
Sijainti
Helsinki
Voidaan myös kysyä, onko olemassa Albert Oil -nimisiä henkilöitä. Itse en tiedä vastausta.