Erinomaisesti päätelty!Oon varmaan kuukausisotalla miettiny että onko Zoe nainen vai mies. Tästä sanavalinnasta päättelen että nainen. Ellei sitten ollut hassuttelua. Oletan ettei ollut.
Erinomaisesti päätelty!Oon varmaan kuukausisotalla miettiny että onko Zoe nainen vai mies. Tästä sanavalinnasta päättelen että nainen. Ellei sitten ollut hassuttelua. Oletan ettei ollut.
Moon vähän samaa mieltä.Zoe on ihan hyvä jätkä.
No totta kai. :ahem:Leskisen hengessä mukana.:thumbup:
No ei tuo vaan ihan normaali "Mikä/mitkä seuraavista sukupuolista olet, ja miksi? Voit valita maksimissaan Neljä." -tyylinen tiva.Ai "Mitä teet viikonloppuna? "
En uskalla vetää nickin perusteella johtopäätöksiä. Mm. Sue_me:sta vois herkästi ajatella että Sue viittaa naiseen. Mutta jos olen ymmärtänyt oikein, tuota nickiä käyttää potra poika.Onko olemassa Zoe-nimisiä miehiä?
Toisaalta, lienihän Annelikin miesi.
Käsittääkseni ainakin F1-Forumin Albert Oil on vain nick, ja tosielämässä ko. nickiä käyttävällä on eri nimi. Olen kuullut että se olisiVoidaan myös kysyä, onko olemassa Albert Oil -nimisiä henkilöitä. Itse en tiedä vastausta.
Kiitos!Erinomaisesti päätelty!
Haukutko Suea skrodeksi, jopa isoluiseksi?Mutta jos olen ymmärtänyt oikein, tuota nickiä käyttää potra poika.
Mulla ei ole MITÄÄN käsitystä minkä kokoinen Sue_me on, jotenHaukutko Suea skrodeksi, jopa isoluiseksi?
Tähän Lunssilan kommenttiin hyvin löyhästi liittyvä uutinen. Samantapaiset mailapallopelit kyseessä siis.Olen ruvennut katsomaan baseball-otteluita sekuntikello kädessä. Tai ei koko ajan kädessä, mutta jos tulee sellainen lyönti että ykköspesälle on kiire, niin kelaan 10 sekuntia taaksepäin (mediatoistimesta löytyy sellainen nappi) ja kellotan kuinka nopeasti juoksija juoksee pesävälin. Pitäisi varmaan ruveta pitämään kirjanpitoa ajoista, nythän tämä on ollut ihan vain sellaista omaa pikku kivaa puuhastelua. Nopein on ollut 3,68 sekuntia (Billy Hamilton) kun hitaimmat ovat siellä 4,5 sekunnin tienoilla.
Sekuntikellon ostin aikoinaan, kun piti kellotella ravihevosille väliaikoja.
Pesis on taas muodissa:Eihän sitä arvosteta tai seurata edes suomessa. Ainakin ala-asteella pitivät potkupallon perässä köröttelyä ja kiekon ympärillä kurvailua enempi urheiluna.
Eipä tuo kakarana haitannut.Pesäpalloa ei voi tuosta noin vaan lähteä puistoon lyömään, sillä laji vaatii kunnollisen kentän ja vähintään 12 pelaajaa.
Varmaan vaan suurempaa asiantuntemusta, ja kakarat eivät vain tiedä, "ettei voi".Tuo kommentti on outo:
Eipä tuo kakarana haitannut.
Meillä oli sama, paitsi että eivät kaivaneet nenää vaan kädet oli konehuoneessa lämpimässä ettei sormet jäädy. Sitten kun pallo tuli kohti väistivät äkkiä.Pesis on koululiikunnassa siitä hankala laji, että siinä tarvis taitoa jonkun verran jotta tulis liikuttua edes jonkun verran. Ummikko kun menee lyömään niin se huitoo kolmesti ohi ja siirtyy jonon perälle kaivamaan nenää. Ulkovuorossa se taas kaivaa nenää takakentällä ja kattelee kun muut huitoo kolmesti ohi. Motivoi ihan helvetisti.
Palloa sen sijaan osaa potkaista kaikki normaalilla motoriikalla varustetut. Eri asia toki mihin se pallo lähtee, mutta sentäs jalka osuu siihin. Yleensä.