Olga
.
Voi hitto tuota kyykkykäymälätouhua. :doubtful:Aattelpa, jos olisit koko ikäsi harjoitellut kyykyssä reikään tähtäämistä, voisi meikäläinen vessa tuntua oudolta!![]()
Voi hitto tuota kyykkykäymälätouhua. :doubtful:Aattelpa, jos olisit koko ikäsi harjoitellut kyykyssä reikään tähtäämistä, voisi meikäläinen vessa tuntua oudolta!![]()
Ymmärtääkseni kys. toimenpidettä harjoittavat reikävessamaiden kansalaiset sukupuoleen katsomatta, juurikin hygieniauskomusssyistä. Japanilaiset tässä erityisesti kunnostautuvat.Veikkaisin että kyseessä on pääasiassa tietynlaisten (toim. huom.) naisten kyvyttömyys istua ns. likaiselle muovi-istuinosalle, varsinkaan jos insulaattorina toimivaa paperia ei ole näköpiirissä. Voin SIELUNISILMIN nähdä eräänlaisen korkkarinaisen kiipeävän istuimen päälle juuri kuvan esittämällä tavalla välttääkseen pakaran ja mahdollisen pissalla kyllästetyn muoviosan keskinäistä kohtaamista.
Äh. Kyllä vaimokin on monta kertaa raportoinnu naistenvessoista, jotka on ollu siinä kunnossa, ettei viitti juurikaan istua, mutta homman toimivuuden takaa riittävät reisilihakset eikä suinkaan wc-akrobatia :frank:Veikkaisin että kyseessä on pääasiassa tietynlaisten (toim. huom.) naisten kyvyttömyys istua ns. likaiselle muovi-istuinosalle, varsinkaan jos insulaattorina toimivaa paperia ei ole näköpiirissä. Voin SIELUNISILMIN nähdä eräänlaisen korkkarinaisen kiipeävän istuimen päälle juuri kuvan esittämällä tavalla välttääkseen pakaran ja mahdollisen pissalla kyllästetyn muoviosan keskinäistä kohtaamista..
Psykologisessa mielessä kyllä ja jäähän ne suurimman paskatahrat tarttumattaOlen antanut kertoa itselleni että vessapaperi ei tosiasiassa eristä yhtään mitään.
Vaikka aina ihmettelenkin, että mistä näillä naisilla riittääkin noin kattavaa kokemusta yleisistä miestenvessoista, niin vahvistan kuulleeni useammaltakin taholta (naiselliselta sellaiselta) saman väitteen. Itse en tuohon ota kantaa, koska harvemmin eksyn naisten vessaan.Hassua tässä on se, että sen mitä mä olen naisihmisiltä kuullut naisten vessoista, niin ovat luokattoman paljon sottaisempia kuin miesten vessat. Kusta aivan kaikkialla ja lattiat ui paperiselluloosassa.
Miesten vessassa sen sijaan on aivan keskellä lattiaa yksi HELEVETIN ISO kyynärän paksuinen jöötipaska. Muuten siellä on puhdasta, linnut laulaa ja perhoset liihottelee.
Sen paremmin naisanatomiaan perehtymättä, voisin veikkailla että sitä kusta lorisee reittä pitkin kenkään ja lattialle. Ja tietysti samalla pitää välttää istumasta sillä renkaalla joka on jo valmiiksi sontanen.Hassua tässä on se, että sen mitä mä olen naisihmisiltä kuullut naisten vessoista, niin ovat luokattoman paljon sottaisempia kuin miesten vessat. Kusta aivan kaikkialla ja lattiat ui paperiselluloosassa.
Nyt saavuimme perimmäisten kysymysten äärelle.Jos haluaa käydä kyykkypaskalla, niin mihin sitä vessaa tarvitaan?