Tapahtumia & sattumuksia WC:ssä ja vastaavissa paikoissa/toimissa.

Melinda

Sponsored by Sam
Sijainti
Melko kaukana
Veikkaisin että kyseessä on pääasiassa tietynlaisten (toim. huom.) naisten kyvyttömyys istua ns. likaiselle muovi-istuinosalle, varsinkaan jos insulaattorina toimivaa paperia ei ole näköpiirissä. Voin SIELUNISILMIN nähdä eräänlaisen korkkarinaisen kiipeävän istuimen päälle juuri kuvan esittämällä tavalla välttääkseen pakaran ja mahdollisen pissalla kyllästetyn muoviosan keskinäistä kohtaamista.
Ymmärtääkseni kys. toimenpidettä harjoittavat reikävessamaiden kansalaiset sukupuoleen katsomatta, juurikin hygieniauskomusssyistä. Japanilaiset tässä erityisesti kunnostautuvat.

Olen antanut kertoa itselleni että vessapaperi ei tosiasiassa eristä yhtään mitään.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Veikkaisin että kyseessä on pääasiassa tietynlaisten (toim. huom.) naisten kyvyttömyys istua ns. likaiselle muovi-istuinosalle, varsinkaan jos insulaattorina toimivaa paperia ei ole näköpiirissä. Voin SIELUNISILMIN nähdä eräänlaisen korkkarinaisen kiipeävän istuimen päälle juuri kuvan esittämällä tavalla välttääkseen pakaran ja mahdollisen pissalla kyllästetyn muoviosan keskinäistä kohtaamista..
Äh. Kyllä vaimokin on monta kertaa raportoinnu naistenvessoista, jotka on ollu siinä kunnossa, ettei viitti juurikaan istua, mutta homman toimivuuden takaa riittävät reisilihakset eikä suinkaan wc-akrobatia :frank:

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Nyt tähän toikkiin ei voi vähään aikaan tulla, kun minulla on usein kertomani tapa aistia juttuja hajuina. :yuck:

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Hassua tässä on se, että sen mitä mä olen naisihmisiltä kuullut naisten vessoista, niin ovat luokattoman paljon sottaisempia kuin miesten vessat. Kusta aivan kaikkialla ja lattiat ui paperiselluloosassa.

Miesten vessassa sen sijaan on aivan keskellä lattiaa yksi HELEVETIN ISO kyynärän paksuinen jöötipaska. Muuten siellä on puhdasta, linnut laulaa ja perhoset liihottelee.

jjv

Arschloch
Italian reissulla muinoin tuli käytyä tuossa kakkosella. Mainittakoon, että toimipisteessä näkyvä ruskea raita ei ole kuitenkaan itsestäni lähtöisin, sillä minä osuin reikään :frank: Kanssa-asioija katsoi aika pitkään, kun otin tuota kuvaa.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Hassua tässä on se, että sen mitä mä olen naisihmisiltä kuullut naisten vessoista, niin ovat luokattoman paljon sottaisempia kuin miesten vessat. Kusta aivan kaikkialla ja lattiat ui paperiselluloosassa.

Miesten vessassa sen sijaan on aivan keskellä lattiaa yksi HELEVETIN ISO kyynärän paksuinen jöötipaska. Muuten siellä on puhdasta, linnut laulaa ja perhoset liihottelee.
Vaikka aina ihmettelenkin, että mistä näillä naisilla riittääkin noin kattavaa kokemusta yleisistä miestenvessoista, niin vahvistan kuulleeni useammaltakin taholta (naiselliselta sellaiselta) saman väitteen. Itse en tuohon ota kantaa, koska harvemmin eksyn naisten vessaan.

Mangelo

Well-known member
Sen paremmin naisanatomiaan perehtymättä, voisin veikkailla että sitä kusta lorisee reittä pitkin kenkään ja lattialle. Ja tietysti samalla pitää välttää istumasta sillä renkaalla joka on jo valmiiksi sontanen.

Ehkä 1/5 käynneistä miestenvessoissa on sellaisia tapauksia, että joutuu putsailemaan rengasta ennen käyttöä. Eikä juuri koskaan ole niin sontanen, etteikö siihen kusiroiskeiden pyyhkäsyn jälkeen voisi istua.

SamiJ

Well-known member
Parhautta on kuumana festariaamuna kaameessa krapulassa ja kovassa kakkahädässä hoipertelu siihen ainoaan vapaana olevaan bajamajaan, jonka ovi aukaistessa ulos pelmahtaa hyvin muhineet aromit puolillaan kusta olevasta ja WC-renkaan ylittävän ulostekeon sisältävästä pöntöstä. Suoritettuasi tarpeet reisilihakset jännittäen ja kakkakeon hipoessa pyllyä, huomaat, että et muistanut ottaa omaa WC-paperirullaa mukaan. Eihän näissä koskaan ole sitä vessapaperia jäljellä, tietenkään.

Melinda

Sponsored by Sam
Sijainti
Melko kaukana
Näkyvän sotan määrässä en ole havainnut suurta eroa, mutta miesten vessoissa tuppaa olemaan pahempi haju.

T. nimim. "Sopivissa tilanteissa miesten vessaa käyttänyt, koska jono"

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Noin.

Saanen pyytää, että kanssakeskustelijat palaavat, tai pysyvät tämän tojckin aiheessa, eli liikenteellisisissä tapahtumissa. Kiitos.

Vessa/WC/ulostamis-/virtsaamis-toimille avattaneen aivan oma tojckinsa aivan tuotapikaa...

Lunssila

Well-known member
Jos haluaa käydä kyykkypaskalla, niin mihin sitä vessaa tarvitaan?

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Kohta tulee kakka.

PS. Minusta on todella hienoa, että lopultakin Forumilla on oma toikki omistettu pelkästään kakkaamisen hienolle kulttuurille.