Ojanen, Vettel ja Tappara unohtui. Code LyokoCode Lyoko unohtui.
Ojanen, Vettel ja Tappara unohtui. Code LyokoCode Lyoko unohtui.
Ei se ole Vetteli, vaan Schumacceri. Vettelillä on vielä kuusi mestaruutta saavutettavana, että Schumaccerin voittaa.Juu tiedän. Tässä sit se Vetteli. Vetteli voittanut 7 mestaruutta peräkkäin , muut sanovat: Luovutamme olet liian hyvä.
Joo, sehän olis ihan helvetin hienoa että koko F1 lakkaisi olemasta :ahem:Juu tiedän. Tässä sit se Vetteli. Vetteli voittanut 7 mestaruutta peräkkäin , muut sanovat: Luovutamme olet liian hyvä.
SNTAPRKLPSKAVTTU TIEDÄN!!!!!! mut toi oli mun haave.Ei se ole Vetteli, vaan Schumacceri. Vettelillä on vielä kuusi mestaruutta saavutettavana, että Schumaccerin voittaa.
Tsot, tsot, nyt näyttää, että hermot meni sulta? Sun kannatta laskea aina vähintään sataan, ennen kun vastaan mun postauksiini. Ja lukia myös rivien välit. Ja ennen kaikkea ottaa rauhallisesti.SNTAPRKLPSKAVTTU TIEDÄN!!!!!! mut toi oli mun haave.
Iso8 sitten ilmoittaa kun on laskenut ja sitten sä voit vastata sun postaukseen?:doubtful:Tsot, tsot, nyt näyttää, että hermot meni sulta? Sun kannatta laskea aina vähintään sataan, ennen kun vastaan mun postauksiini. Ja lukia myös rivien välit. Ja ennen kaikkea ottaa rauhallisesti.
Juu palo, kun viisastelu alko.. mut en nyt sit laskenu mihiinkää.Tsot, tsot, nyt näyttää, että hermot meni sulta? Sun kannatta laskea aina vähintään sataan, ennen kun vastaan mun postauksiini. Ja lukia myös rivien välit. Ja ennen kaikkea ottaa rauhallisesti.
Persmäkeä lasket alas Pispalan mäkeä.Juu palo, kun viisastelu alko.. mut en nyt sit laskenu mihiinkää.
pskavttuprk mieti sitä loppu päivä stnaPersmäkeä lasket alas Pispalan mäkeä.
Vai loppupäivä?pskavttuprk mieti sitä loppu päivä stna
Ei Mosse ehdi, yrittää ratkaista Code Lyokon. Vettel yritti aika tovin, mutta pieleen meni kun Ojanen tapparalla tietskarin hajotti.pskavttuprk mieti sitä loppu päivä stna
Se oli hyvä, siis OLI ei enää.. ja tuo menkka asia nyt ei varsinaisesti kuulu sulle.... eisiisoleVai loppupäivä?
Onneksi sun mielialasi on Hyvä!, kuten tuolla Mielialasi nyt-toikissa ilmoitit. Muutenhan joku voisi jo luulla että on vähintään henkiset menkat.
:ahem: Tuossahan se tärkein oikeastaan tuli.The Raimo, IPA, Kimster >>>>>>>>>>>>> Ojanen, Tappara, Vettel
HENKISET menkat! Henkiset!Se oli hyvä, siis OLI ei enää.. ja tuo menkka asia nyt ei varsinaisesti kuulu sulle.... eisiisole
Näin on näppylät. Kun kiukuttelee netissä, niin oikeassa elämässä voi ottaa aika relasti.:ahem:Mosse tietää henkisistä menkoista kaiken, sillähän on semmoset 365 päivää vuodessa. Karkausvuosin on päivä vapaata.
Mutta että noin niinku kannattaa kuunnella, se tietää.
Mitä ne sit on?HENKISET menkat! Henkiset!