Tää olis taas nyt sitte hassuttelua eikä vittuilua. Jooko?tmoi
Heh.. nössö mitäänsaamaton *ai kun mulla on kipee avatar*
Ojanen on paras.Ojanen
Heh.. nössö mitäänsaamaton *ai kun mulla on nilkka kipee*
Helminen
Vaikka onkin miljjoonan verovelat MalMÖÖstä perinnässä, nii pelataan normi hokkii.. syötetään tai tehdään maali.. sisso.
ÖÖöhOjanen on paras.
Kellä..? :doubtful:ÖÖöh
Oliko sillä paljonkin meriittejä kansainvälisesti tai edes muualla kun tanpereraalla?
Öäh en minä tiedä.ÖÖöh
Oliko sillä paljonkin meriittejä kansainvälisesti tai edes muualla kun tanpereraalla?
Eiks Ojasella ollu jotain, että ei oikein kelvannu maajoukkueeseen, koska??Kellä..? :doubtful:
Toi päälle neljänkymmenen vuoden ikä ja parin vuoden pelaamattomuus haitannee..?Eiks Ojasella ollu jotain, että ei oikein kelvannu maajoukkueeseen, koska??
Joku juttu kuitenkin.
Onhan se pelannut änärissä ja on maailmanmestari.ÖÖöh
Pässit. Ja olympiamitalisti. Suamen ensimmäisessä mitalijoukkueessa. Jos joku ei satu muistaan (tai ollu syntyny) kuka laittoi Mylnikoville vikassa matsissa miinuskulmasta länget (1-0) nii guuglailkaa, kai se jostai löytyy. Calgary 1988.Onhan se pelannut änärissä ja on maailmanmestari.
Tänään oli! Ja otteluhan televisioitiin. Noh, kympin uutisten loppukevennyshän tuo oli, MUT SILTI!!!Peltosaaren Nikkarit.
Torilla tavataan! Eiku Keskarilla! Kuka tietää missä se on? Nyt kaikki porukalla Talviklassikkoa seuraamaan!
Ja tehny kuus hole in onea ekalla golfkierroksella. Kelaa. KUUS! 6:UUUUUSS!!!!Pässit. Ja olympiamitalisti. Suamen ensimmäisessä mitalijoukkueessa. Jos joku ei satu muistaan (tai ollu syntyny) kuka laittoi Mylnikoville vikassa matsissa miinuskulmasta länget (1-0) nii guuglailkaa, kai se jostai löytyy. Calgary 1988.