Tappara vs Ilves

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
Ojanen

Heh.. nössö mitäänsaamaton *ai kun mulla on nilkka kipee*

Helminen

Vaikka onkin miljjoonan verovelat MalMÖÖstä perinnässä, nii pelataan normi hokkii.. syötetään tai tehdään maali.. sisso.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
tmoi

Heh.. nössö mitäänsaamaton *ai kun mulla on kipee avatar*
 

Iso8

Viisuhullu
Liittynyt
23.7.2011
Viestit
5836
Sijainti
Tampere
Ojanen

Heh.. nössö mitäänsaamaton *ai kun mulla on nilkka kipee*

Helminen

Vaikka onkin miljjoonan verovelat MalMÖÖstä perinnässä, nii pelataan normi hokkii.. syötetään tai tehdään maali.. sisso.
Ojanen on paras.
 

sammyosammy

Senior Citizen
Liittynyt
12.6.2010
Viestit
5925
Sijainti
Out Of Bounds
Onhan se pelannut änärissä ja on maailmanmestari.
Pässit. Ja olympiamitalisti. Suamen ensimmäisessä mitalijoukkueessa. Jos joku ei satu muistaan (tai ollu syntyny) kuka laittoi Mylnikoville vikassa matsissa miinuskulmasta länget (1-0) nii guuglailkaa, kai se jostai löytyy. Calgary 1988.
 

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Liittynyt
14.9.2003
Viestit
14061
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Peltosaaren Nikkarit.

Torilla tavataan! Eiku Keskarilla! Kuka tietää missä se on? Nyt kaikki porukalla Talviklassikkoa seuraamaan!
Tänään oli! Ja otteluhan televisioitiin. Noh, kympin uutisten loppukevennyshän tuo oli, MUT SILTI!!!
Saateri kun itse olin lupautunut muualle muihin tehtäviin. Lapsosena tuollakin tuli silloisten Riihimäen kiekkonikkareiden touhuja katseltua, kun luokkakaverit pelas. Itse olin hiihtelijä.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Pässit. Ja olympiamitalisti. Suamen ensimmäisessä mitalijoukkueessa. Jos joku ei satu muistaan (tai ollu syntyny) kuka laittoi Mylnikoville vikassa matsissa miinuskulmasta länget (1-0) nii guuglailkaa, kai se jostai löytyy. Calgary 1988.
Ja tehny kuus hole in onea ekalla golfkierroksella. Kelaa. KUUS! 6:UUUUUSS!!!!
 
Ylös