Minkä? Roskat roskikseen?Tapparahan siis vie tänään.
*älä sano mitään mitä kadut kohta*Minkä? Roskat roskikseen?
Höpsis. Eilenhän Ipa vasta kolmannessa erässä keksi miten porkkanahäkkiin mätetään kiekkoa. Tänään ei tarvi keksiä enää mitään, vain toteuttaa. :ahem:*älä sano mitään mitä kadut kohta*
siis: TAPPARA VOITTAA ILVEKSEN JÄÄKIEKOSSA TÄNÄÄ KELLO 18.30 ALKAVASSA OTTELUSSA HAKAMETSÄSSÄ! tajusitko?
Tapparahan tekee maaleja ja Ilves häviää.Höpsis. Eilenhän Ipa vasta kolmannessa erässä keksi miten porkkanahäkkiin mätetään kiekkoa. Tänään ei tarvi keksiä enää mitään, vain toteuttaa. :ahem:
Tärkeyslistan sijalla kaksi, heti kartingkeijojen jälkeen.Jääkiekko pitäis bannata täältä koska tämä on F1 forum - MODET TOIMIIN!
Minkä takia? Miksei sais puhua jääkiekosta?Jääkiekko pitäis bannata täältä koska tämä on F1 forum - MODET TOIMIIN!
Koska Vettel on parempi kuin joku Tampereella palloteleva jääkendoseura.Minkä takia? Miksei sais puhua jääkiekosta?
Ps. hieno tilanne nyt
jääkendo Tappara o paras ja Vettel kans.Koska Vettel on parempi kuin joku Tampereella palloteleva jääkendoseura.
Siis... Mulla menee nyt edelleen ohi. Eikös ne ole liigassa ihan hännillä ja mestaruuksistakin aikaa, ja vieläpä tämän viestiketjun perusteella eilenkin tullut pataan?Tappara o paras
No voi kura..Siis... Mulla menee nyt edelleen ohi. Eikös ne ole liigassa ihan hännillä ja mestaruuksistakin aikaa, ja vieläpä tämän viestiketjun perusteella eilenkin tullut pataan?
Eihän se silloin voi olla paras.
Nauroin rajusti. Anteeksi!Tappata on tetästä!
Terästä, niin on.Tappata on tetästä!
Tapparaaa o paraaaaaaaaaaaaaas ikinää.TAPPARA ON TERÄSTÄ MUUT TULEE KAUKAA PERÄSTÄ!!! Ai juma mä oon niiin ylpee kaikista tampereelaisista tai oikeestaan koko ihmiskunnasta aina kun toi omaperäisyyden multihuipentuma pärähtää telkkarista soimaan. Onkoha Haudin tekemä mainos? Melko varsin. Vissii vetää ite sen biisin vielä.