Tappara vs Ilves

Tsuhna

Absent Member
Liittynyt
2.11.1999
Viestit
18746
Sijainti
Toisaalla
*älä sano mitään mitä kadut kohta*

siis: TAPPARA VOITTAA ILVEKSEN JÄÄKIEKOSSA TÄNÄÄ KELLO 18.30 ALKAVASSA OTTELUSSA HAKAMETSÄSSÄ! tajusitko?
Höpsis. Eilenhän Ipa vasta kolmannessa erässä keksi miten porkkanahäkkiin mätetään kiekkoa. Tänään ei tarvi keksiä enää mitään, vain toteuttaa. :ahem:
 

Iso8

Viisuhullu
Liittynyt
23.7.2011
Viestit
5836
Sijainti
Tampere
Höpsis. Eilenhän Ipa vasta kolmannessa erässä keksi miten porkkanahäkkiin mätetään kiekkoa. Tänään ei tarvi keksiä enää mitään, vain toteuttaa. :ahem:
Tapparahan tekee maaleja ja Ilves häviää.
 

Örfil

Guest
Jääkiekko pitäis bannata täältä koska tämä on F1 forum - MODET TOIMIIN!
 

Örfil

Guest
Eikös Ilves ollut tallimestari viime vuonna? Miksi tätä faktaa piilotellaan!!
 

Iso8

Viisuhullu
Liittynyt
23.7.2011
Viestit
5836
Sijainti
Tampere
Siis... Mulla menee nyt edelleen ohi. Eikös ne ole liigassa ihan hännillä ja mestaruuksistakin aikaa, ja vieläpä tämän viestiketjun perusteella eilenkin tullut pataan?

Eihän se silloin voi olla paras. :confused:
No voi kura..


JEE TAPPATA VOITTI JA ON KYMMENES. JEEEEEEEEEEE
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
TAPPARA ON TERÄSTÄ MUUT TULEE KAUKAA PERÄSTÄ!!! Ai juma mä oon niiin ylpee kaikista tampereelaisista tai oikeestaan koko ihmiskunnasta aina kun toi omaperäisyyden multihuipentuma pärähtää telkkarista soimaan. Onkoha Haudin tekemä mainos? Melko varsin. Vissii vetää ite sen biisin vielä.
 

Iso8

Viisuhullu
Liittynyt
23.7.2011
Viestit
5836
Sijainti
Tampere
TAPPARA ON TERÄSTÄ MUUT TULEE KAUKAA PERÄSTÄ!!! Ai juma mä oon niiin ylpee kaikista tampereelaisista tai oikeestaan koko ihmiskunnasta aina kun toi omaperäisyyden multihuipentuma pärähtää telkkarista soimaan. Onkoha Haudin tekemä mainos? Melko varsin. Vissii vetää ite sen biisin vielä.
Tapparaaa o paraaaaaaaaaaaaaas ikinää.
 
Ylös